Tabor:Lw-00074: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Parę poprawek niektórych niezgadzających się informacji)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Branice
+
|Ostatnie stacjonowanie=Brak danych
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Brak danych
 
|Właściciel=Brak danych

Wersja z 16:47, 21 sie 2022


<<< WLs40

WLs40 568

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1957

Producent

ZNTK Poznań

Stan

W trakcie remontu

Rok odstawienia

2012

Aktualne oznaczenie

WLs40-568

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Brak danych

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Brak danych

Stacjonowanie

Cegielnia "Konradów" b/d - b/d
Cegielnia "Branice" b/d - 2021

Rozstaw

600 mm 1957 - nadal

Oznaczenie

Wls40-568 1957 - Nadal

Dodatkowe informacje

Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: -Kolor szary zamiast zielonego, -Boki płaszczatek i czołownice na żółto, -Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), -Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.

Szczegółowy opis i uwagi

(nagranie z 2011r.) https://www.youtube.com/watch?v=XBcw-GanJy4 Lokomotywa zostanie odrestaurowana do stanu sprawnego, pomalowana w barwy, które dostała w cegielni "Branice" tzn: -żółta czołownica i boki płaszczatek -szara buda lokomotywy -wiazary i koła czerwone z białymi bandażami

Galeria

Źródła