Tabor:Lw-00116: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza L45Hc)
 
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00116 na Tabor:Lw-00116, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20726 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1968 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 1992 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Karczmiska |1_okres_stacjonowania    = 1968-1992 |2_stacjonowanie          = |2_okres_stacjonowania    = |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-280 |1_rok                    = 1968-1992 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=20726
 +
|Producent=FAUR
 +
|Rok produkcji=1968
 +
|Stan=Złom
 +
|Rok złomowania=skreślona 14.11.1983 (lub 1992)
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-280
 +
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Karczmiska
 +
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 +
|Opis=Ponieważ w warsztatach w Jędrzejowie wykonywano naprawy rewizyjne lokomotyw Lxd2 pobyt w okresie od 20.10.1971 do 01.02.1972 był najprawdopodobniej związany właśnie z wykonaniem tej naprawy, nie wiadomo natomiast czy lokomotywa była wpisana wtedy tam na stan.
 +
Data skreślenia z inwentarza 14.11.1983 figurowała w dokumentach PKP, niestety nieznane są bliższe przyczyny skreślenia tej lokomotywy po zaledwie 15 latach służby, natomiast 1992 rok wymieniają inne źródła.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|1983 (lub 1992)}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-280|1968|1983 (lub 1992)}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bogoria|31.12.1968|1971}}{{Lw stacjonowanie|Kazimierza Wielka|01.03.1971|1971}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|20.10.1971|1972}}{{Lw stacjonowanie|Kazimierza Wielka|01.02.1972|1975}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|15.12.1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|01.06.1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|28.06.1979|1983 (lub 1992)}}
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 00:45, 3 kwi 2019


<<< L45H

L45H 20726

Stan: złom

Rok produkcji

1968

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

skreślona 14.11.1983 (lub 1992)

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-280

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Karczmiska

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Bogoria 31.12.1968 - 1971
Kazimierza Wielka 01.03.1971 - 1971
Jędrzejów Wąskotorowy 20.10.1971 - 1972
Kazimierza Wielka 01.02.1972 - 1975
Karczmiska 15.12.1975 - 1978
Jędrzejów Wąskotorowy 01.06.1978 - 1979
Karczmiska 28.06.1979 - 1983 (lub 1992)

Rozstaw

750 mm 1968 - 1983 (lub 1992)

Oznaczenie

Lxd2-280 1968 - 1983 (lub 1992)

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Ponieważ w warsztatach w Jędrzejowie wykonywano naprawy rewizyjne lokomotyw Lxd2 pobyt w okresie od 20.10.1971 do 01.02.1972 był najprawdopodobniej związany właśnie z wykonaniem tej naprawy, nie wiadomo natomiast czy lokomotywa była wpisana wtedy tam na stan. Data skreślenia z inwentarza 14.11.1983 figurowała w dokumentach PKP, niestety nieznane są bliższe przyczyny skreślenia tej lokomotywy po zaledwie 15 latach służby, natomiast 1992 rok wymieniają inne źródła.

Galeria

Źródła