Tabor:Lw-00153: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu)
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00153 na Tabor:Lw-00153, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 21273 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1971 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprawny |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-297 |obecne_stacjonowanie    = Karczmiska |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Przeworsk Wąsk. |1_okres_stacjonowania    = 1972-1982 |2_stacjonowanie          = Jedrzejów Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = 1982-1985 |3_stacjonowanie          = Bogoria |3_okres_stacjonowania    = 1985-1994 |4_stacjonowanie          = Jedrzejów Wąsk. |4_okres_stacjonowania    = 1994-1994 |5_stacjonowanie          = Karczmiska |5_okres_stacjonowania    = od 1994 |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-297 |1_rok                    = od 1971 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 
+
|Typ=L45H
W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-283) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Merek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim<ref>{{cytuj stronę | url = http://www.bip.lublin.pl/powiatopole/upload/pliki/4Najkorzystniejsza_oferta.pdf| tytuł = Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty| data dostępu = 2014-10-26| autor = Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim| opublikowany = 2011-04-04| praca = | data = | język = }}</ref>.  
+
|Numer=21273
 +
|Producent=FAUR
 +
|Rok produkcji=1971
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-297
 +
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Karczmiska
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 +
|Kolej=Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa
 +
|Użytkownik=Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
 +
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
 +
|Uwagi=Błędnie oznaczona jako Lxd2-283
 +
|Opis=W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-283) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Marek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim<ref>{{cytuj stronę | url = http://www.bip.lublin.pl/powiatopole/upload/pliki/4Najkorzystniejsza_oferta.pdf| tytuł = Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty| data dostępu = 2014-10-26| autor = Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim| opublikowany = 2011-04-04| praca = | data = | język = }}</ref>.  
  
 
Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.
 
Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.
 
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1971|nadal}}
{{Przypisy}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-297|1971|nadal}}
 
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1972|1982}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1982|1985}}{{Lw stacjonowanie|Bogoria|1985|1994}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1994|1994}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1994|nadal}}
[[Kategoria:L45H]]
+
}}

Aktualna wersja na dzień 00:57, 3 kwi 2019


<<< L45H

L45H 21273

Stan: sprawna

Rok produkcji

1971

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-297

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Karczmiska

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa

Użytkownik

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim

Stacjonowanie

Przeworsk Wąskotorowy 1972 - 1982
Jędrzejów Wąskotorowy 1982 - 1985
Bogoria 1985 - 1994
Jędrzejów Wąskotorowy 1994 - 1994
Karczmiska 1994 - nadal

Rozstaw

750 mm 1971 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-297 1971 - nadal

Dodatkowe informacje

Błędnie oznaczona jako Lxd2-283

Szczegółowy opis i uwagi

W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-283) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Marek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim[1]. Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.

Galeria

Źródła

  1. Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2011-04-04. [dostęp 2014-10-26].