Tabor:Lw-00213: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Anulowanie wersji 73924 autorstwa Lolcatszarak (dyskusja))
Znacznik: Anulowanie edycji
(Anulowanie wersji 73923 autorstwa Lolcatszarak (dyskusja))
Znacznik: Anulowanie edycji
Linia 16: Linia 16:
 
|Grafika=Lxd2-465-grojec.jpg
 
|Grafika=Lxd2-465-grojec.jpg
 
|Opis grafiki=Lxd2-465 na stacji w Grójcu
 
|Opis grafiki=Lxd2-465 na stacji w Grójcu
|Foto1=465 runów.jpg
+
|Foto1=465-mogielnica.jpg
 
|Opis1=23.05.1998 - Lxd2-465 i Px48-3917 na stacji Mogielnica
 
|Opis1=23.05.1998 - Lxd2-465 i Px48-3917 na stacji Mogielnica
 
|Foto2=465-nowe-miasto.jpg
 
|Foto2=465-nowe-miasto.jpg
 
|Opis2=23.05.1998 - Lxd2-465 na stacji Nowe Miasto nad Pilicą
 
|Opis2=23.05.1998 - Lxd2-465 na stacji Nowe Miasto nad Pilicą
 
}}
 
}}

Wersja z 10:43, 2 kwi 2021


<<< L45H

L45H 23613

Stan: sprawna

Lxd2-465-grojec.jpg

Lxd2-465 na stacji w Grójcu

Rok produkcji

1978

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-465

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Grójecka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Stacjonowanie

Piaseczno Miasto 1978 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1978 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-465 1978 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła