Tabor:Lw-00246: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
(Zmiana stacjonowania)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=24507
 
|Numer=24507
|Producent=FAUR
 
 
|Rok produkcji=1982
 
|Rok produkcji=1982
|Stan=Sprawna
 
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-343
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-343
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
 
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa
 
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa
 
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
 
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|17.05.1982|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.10.2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|28.05.2014|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|29.12.2014|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|29.05.2015|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.02.2016|25.04.2018}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|25.04.2018|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|17.05.1982|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.10.2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|28.05.2014|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|29.12.2014|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|29.05.2015|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.02.2016|nadal}}
 
 
}}
 
}}

Wersja z 12:23, 25 kwi 2018


<<< L45H

L45H 24507

Stan: sprawna

Rok produkcji

1982

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-343

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Gniezno Wąskotorowe

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa

Stacjonowanie

Sompolno 17.05.1982 - 2002
Gniezno Wąskotorowe 04.10.2002 - 2014
Środa Wielkopolska Wąskotorowa 28.05.2014 - 2014
Gniezno Wąskotorowe 29.12.2014 - 2015
Krośnice 29.05.2015 - 2016
Gniezno Wąskotorowe 04.02.2016 - 25.04.2018
Środa Wielkopolska Wąskotorowa 25.04.2018 - nadal

Rozstaw

750 mm 1982 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-343 1982 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.

Galeria

Źródła