Tabor:Lw-00246: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00246 na Tabor:Lw-00246, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto
 
|Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"
 
|Użytkownik=Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"
 
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
 
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
 
|Kolej=Średzka Kolej Powiatowa
 
|Kolej=Średzka Kolej Powiatowa
 
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
 
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|17.05.1982|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.10.2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|28.05.2014|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|29.12.2014|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|29.05.2015|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.02.2016|25.04.2018}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|25.04.2018|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982-05-17|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2002-10-04|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2014-05-29|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2014-12-29|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|2015-05-29|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2016-02-04|2018-04-25}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2018-04-25|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}}

Wersja z 16:06, 16 lut 2020


<<< L45H

L45H 24507

Stan: sprawna

Lxd2-343 w Śnieciskach.jpeg

Lxd2-343 w Śnieciskach

Rok produkcji

1982

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-343

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Środa Wielkopolska Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Średzka Kolej Powiatowa

Użytkownik

Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Gnieźnie

Stacjonowanie

Sompolno 1982-05-17 - 2002
Gniezno Wąskotorowe 2002-10-04 - 2014
Środa Wielkopolska Miasto 2014-05-29 - 2014
Gniezno Wąskotorowe 2014-12-29 - 2015
Krośnice 2015-05-29 - 2016
Gniezno Wąskotorowe 2016-02-04 - 2018-04-25
Środa Wielkopolska Miasto 2018-04-25 - nadal

Rozstaw

750 mm 1982 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-343 1982 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.

Galeria

Źródła