Edytujesz Tabor:Lw-00277
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=24845 | |Numer=24845 | ||
|Rok produkcji=1983 | |Rok produkcji=1983 | ||
+ | |Grafika=Lxd2-476.jpg | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-476 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-476 | ||
|Ostatni rozstaw=1000 mm | |Ostatni rozstaw=1000 mm | ||
− | |||
|Ostatnie stacjonowanie=Koszalin Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Koszalin Wąskotorowy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A |
+ | |Kolej=Koszalińska Kolej Wąskotorowa | ||
|Użytkownik=Stowarzyszenie Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej | |Użytkownik=Stowarzyszenie Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej | ||
|Właściciel=Urząd Gminy Manowo | |Właściciel=Urząd Gminy Manowo | ||
− | + | |Opis=Od roku 2009 maszyna ta jest eksploatowana na [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa|Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej]] na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy [[Polskie Koleje Państwowe|Polskimi Kolejami Państwowymi SA]] a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w [[Dobra Nowogardzkie|Dobrach Nowogardzkich]]. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476<ref>http://waskotorowka.koszalin.pl/pages/posts/lxd2-475-w-koszalinie-30.php Informacja na stronie Towarzystwa Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki</ref>. | |
− | |Opis=Od roku 2009 maszyna ta jest eksploatowana na [[Koszalińska Kolej | ||
Pomimo faktu, że lokomotywa ta była oddana w użytkowanie Gminy Manowo, nadal stanowiła ona własność PKP S.A., które dnia 19.03.2014 wystawiły ją na sprzedaż w drodze przetargu w ramach postępowania przetargowego nr 2014-0156202: ''"Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu"''. Lokomotywa została zakupiona przez [[Towarzystwo Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki]].<ref>{{cytuj stronę | url = http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg/przetarg.html?id=1309| tytuł = Postępowanie na: "Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu" (postępowanie nr: 2014-0156202)| data dostępu = 2014-05-26| autor = Polskie Koleje Państwowe S.A.| opublikowany = 2014-03-19| praca = | data = | język = }}</ref>. | Pomimo faktu, że lokomotywa ta była oddana w użytkowanie Gminy Manowo, nadal stanowiła ona własność PKP S.A., które dnia 19.03.2014 wystawiły ją na sprzedaż w drodze przetargu w ramach postępowania przetargowego nr 2014-0156202: ''"Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu"''. Lokomotywa została zakupiona przez [[Towarzystwo Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki]].<ref>{{cytuj stronę | url = http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg/przetarg.html?id=1309| tytuł = Postępowanie na: "Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu" (postępowanie nr: 2014-0156202)| data dostępu = 2014-05-26| autor = Polskie Koleje Państwowe S.A.| opublikowany = 2014-03-19| praca = | data = | język = }}</ref>. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1983|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-476|1984|nadal}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Ińsko|1984|1985}}{{Lw stacjonowanie|Białogard Wąskotorowy|1985|1988}}{{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1988|1988}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1988|2009}}{{Lw stacjonowanie|Koszalin Wąskotorowy|2009|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Ińsko|1984|1985}}{{Lw stacjonowanie|Białogard Wąskotorowy|1985|1988}}{{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1988|1988}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1988|2009}}{{Lw stacjonowanie|Koszalin Wąskotorowy|2009|nadal}} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Foto1=Lxd2-476-1.jpg | |Foto1=Lxd2-476-1.jpg | ||
|Opis1=11.08.2011 - Lxd2-476 ze składem pociągu specjalnego dla uczestników obozu młodzieżowego zorganizowanego przez FEDECRAIL i Polską Federację Kolei Muzealnych, Turystycznych i Lokalnych na stacji w Manowie | |Opis1=11.08.2011 - Lxd2-476 ze składem pociągu specjalnego dla uczestników obozu młodzieżowego zorganizowanego przez FEDECRAIL i Polską Federację Kolei Muzealnych, Turystycznych i Lokalnych na stacji w Manowie | ||
Linia 28: | Linia 26: | ||
|Foto4=Lxd2-476-4.jpg | |Foto4=Lxd2-476-4.jpg | ||
|Opis4=11.08.2011 - uczestnicy obozu młodzieżowego zorganizowanego przez FEDECRAIL i Polską Federację Kolei Muzealnych, Turystycznych i Lokalnych pozują do zdjęcia grupowego na tle lokomotywy Lxd2-476. Tor szlakowy w pobliżu stacji Manowo. | |Opis4=11.08.2011 - uczestnicy obozu młodzieżowego zorganizowanego przez FEDECRAIL i Polską Federację Kolei Muzealnych, Turystycznych i Lokalnych pozują do zdjęcia grupowego na tle lokomotywy Lxd2-476. Tor szlakowy w pobliżu stacji Manowo. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
+ | {{Przebieg służby Infobox | ||
+ | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
+ | |numer_seryjny_pojazdu = 24845 | ||
+ | |grafika = [[Plik:Lxd2-476.jpg|290px]] | ||
+ | |rok_produkcji = 1983 | ||
+ | |stan = sprawny | ||
+ | |rok_odstawienia = | ||
+ | |rok_złomowania = | ||
+ | |obecne_oznaczenie = Lxd2-476 | ||
+ | |obecne_stacjonowanie = [[Koszalin Wąskotorowy]] | ||
+ | |typ_silnika = Henschel | ||
+ | |1_rozstaw_fabryczny = 1000 mm | ||
+ | |2_rozstaw = | ||
+ | |2_rozstaw_rok = | ||
+ | |3_rozstaw = | ||
+ | |3_rozstaw_rok = | ||
+ | |4_rozstaw = | ||
+ | |4_rozstaw_rok = | ||
+ | |5_rozstaw = | ||
+ | |5_rozstaw_rok = | ||
+ | |1_stacjonowanie = [[Ińsko]] | ||
+ | |1_okres_stacjonowania = 1984-1985 | ||
+ | |2_stacjonowanie = [[Białogard Wąskotorowy]] | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = 1985-1988 | ||
+ | |3_stacjonowanie = [[Gryfice Wąskotorowe]] | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = 1988-1988 | ||
+ | |4_stacjonowanie = [[Dobra Nowogardzkie]]<ref>[http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50479 Serwis tabor.wask.pl]</ref> | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = 1988-2009 | ||
+ | |5_stacjonowanie = [[Koszalin Wąskotorowy]] | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = od 2009 | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-476 | ||
+ | |1_rok = 1984 | ||
+ | |2_oznaczenie = | ||
+ | |2_rok = | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Od roku 2009 maszyna ta jest eksploatowana na [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa|Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej]] na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy [[Polskie Koleje Państwowe|Polskimi Kolejami Państwowymi SA]] a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w [[Dobra Nowogardzkie|Dobrach Nowogardzkich]]. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476<ref>http://waskotorowka.koszalin.pl/pages/posts/lxd2-475-w-koszalinie-30.php Informacja na stronie Towarzystwa Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki</ref>. | ||
+ | |||
+ | Pomimo faktu, że lokomotywa ta była oddana w użytkowanie Gminy Manowo, nadal stanowiła ona własność PKP S.A., które dnia 19.03.2014 wystawiły ją na sprzedaż w drodze przetargu w ramach postępowania przetargowego nr 2014-0156202: ''"Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu"''. Lokomotywa została zakupiona przez [[Towarzystwo Przyjaciół Koszalińskiej Wąskotorówki]].<ref>{{cytuj stronę | url = http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg/przetarg.html?id=1309| tytuł = Postępowanie na: "Sprzedaż 163 szt taboru kolejowego ewidencjowanego w PKP S.A. Oddziałach Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu" (postępowanie nr: 2014-0156202)| data dostępu = 2014-05-26| autor = Polskie Koleje Państwowe S.A.| opublikowany = 2014-03-19| praca = | data = | język = }}</ref>. | ||
+ | |||
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:Lxd2-476-1.jpg | ||
+ | Plik:Lxd2-476-2.jpg | ||
+ | Plik:Lxd2-476-3.jpg | ||
+ | Plik:Lxd2-476-4.jpg | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | {{przypisy}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | [[Kategoria:L45H]] |