Tabor:Lw-00379: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7234 do Tabor:Lw-00379: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150")
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
|Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150
+
|Ostatni typ silnika=Wola DSR150
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}}

Wersja z 23:30, 23 mar 2018


<<< WLs150

WLs150 7234

Stan: złom

Rok produkcji

1966


Stan

Złom

Rok złomowania

2003

Ostatnie oznaczenie

WLs150-7234

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cukrownia Kruszwica

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola DSR150

Stacjonowanie

Maciejkowice 1966 - 1967
Kętrzyn Wąskotorowy 1967 - 1971
Gdańsk Wąskotorowy 1971 - 1975
Mareza 1975 - 1983
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy 1983 - 1985
Mareza 1985 - 1987
Cukrownia Kruszwica 1987 - 2003

Rozstaw

785 mm 1966 - 1967
750 mm 1967 - 2003

Oznaczenie

Lyd1-310 1966 - 1967
Lyd1-225 1967 - 1987
WLs150-7234 1987 - 2003

Dodatkowe informacje

W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła