Tabor:Lw-00403: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00403 na Tabor:Lw-00403, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[Wls150]]
+
|Stan=Odstawiona
|numer_seryjny_pojazdu    = 7633
+
|Producent=Fablok
|grafika                  = [[Plik:AI036Acm.jpg|290px]]
+
|Typ=WLs150
|rok_produkcji            = 1967
+
|Numer=7633
|stan                    = w trakcie NG
+
|Rok produkcji=1967
|rok_odstawienia          =
+
|Rok odstawienia=2004
|rok_złomowania          =
+
|Ostatnie oznaczenie=Lyd1-211
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-211
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|obecne_stacjonowanie    = [[Rogów Towarowy Wąskotorowy]]
+
|Ostatni typ silnika=Wola DSR150
|typ_silnika              = [[5DSR150  Wola]]
+
|Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy
|1_rozstaw_fabryczny      = 750mm
+
|Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
|2_rozstaw                =
+
|Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa
|2_rozstaw_rok            =
+
|Opis=Lokomotywa ta została wyprodukowana w 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie Lyd1-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na WLs150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.
|3_rozstaw                =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1967|1972}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Wąskotorowy|1972|1986}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Dobre|1986|2002}}{{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|2002|nadal}}
|3_rozstaw_rok            =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-211|1967|1986}}{{Lw oznaczenie|WLs150-7633|1986|2002}}{{Lw oznaczenie|Lyd1-211|2002|nadal}}
|4_rozstaw                =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}}
|4_rozstaw_rok            =
+
|Grafika=AI036Acm.jpg
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Karczmiska
 
|1_okres_stacjonowania    = 1967-1972
 
|2_stacjonowanie          = Pleszew
 
|2_okres_stacjonowania    = 1972-1986
 
|3_stacjonowanie          = Cukrowna "Dobre"
 
|3_okres_stacjonowania    = 1986-2002
 
|4_stacjonowanie          = Rogów Towarowy Wąskotorowy
 
|4_okres_stacjonowania    = od 2002
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-211
 
|1_rok                    = 1967-1986
 
|2_oznaczenie            = Wls150-7633
 
|2_rok                    = 1986-2002
 
|3_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-211
 
|3_rok                    = od 2002
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
 
Lokomotywa ta została wyprodukowana w 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez [[FPKW|Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych]]. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.
 
 
Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie [[Naprawa Główna|naprawy głównej]].
 
 
==Linki zewnętrzne==
 
* [http://www.youtube.com/watch?v=t4hVslwD_Ss Film przedstawiający pracę tej lokomotywy w Cukrowni "Dobre" w 1998 roku]
 
 
[[Kategoria:WLs150]]
 
[[Kategoria:Spalinowe pojazdy trakcyjne KWRRB]]
 

Aktualna wersja na dzień 02:21, 3 kwi 2019


<<< WLs150

WLs150 7633

Stan: odstawiona

AI036Acm.jpg

Rok produkcji

1967

Producent

Fablok

Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2004

Aktualne oznaczenie

Lyd1-211

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rogów Towarowy Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola DSR150

Kolej

Rogowska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych

Stacjonowanie

Karczmiska 1967 - 1972
Pleszew Wąskotorowy 1972 - 1986
Cukrownia Dobre 1986 - 2002
Rogów Towarowy Wąskotorowy 2002 - nadal

Rozstaw

750 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

Lyd1-211 1967 - 1986
WLs150-7633 1986 - 2002
Lyd1-211 2002 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa ta została wyprodukowana w 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie Lyd1-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na WLs150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.

Galeria

Źródła