Edytujesz Tabor:Lw-00405
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=WLs150 | |Typ=WLs150 | ||
|Numer=7635 | |Numer=7635 | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
+ | |Stan=Złom | ||
|Rok złomowania=2002 | |Rok złomowania=2002 | ||
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-7635 | |Ostatnie oznaczenie=WLs150-7635 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
− | |||
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150 | ||
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10 | |Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10 | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2002}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-213|1967|1986}}{{Lw oznaczenie|WLs150-7635|1986|2002}}{{Lw oznaczenie|10|1986|2002}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gdańsk Wąskotorowy|1967|1971}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1971|1975}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|1975|1983}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1983|1986}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|1986|2002}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gdańsk Wąskotorowy|1967|1971}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1971|1975}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|1975|1983}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1983|1986}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|1986|2002}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
+ | {{Przebieg służby Infobox | ||
+ | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs150]] | ||
+ | |numer_seryjny_pojazdu = 7635 | ||
+ | |grafika = | ||
+ | |rok_produkcji = 1967 | ||
+ | |stan = złom | ||
+ | |rok_odstawienia = | ||
+ | |rok_złomowania = 2002 | ||
+ | |obecne_oznaczenie = | ||
+ | |obecne_stacjonowanie = | ||
+ | |typ_silnika = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola | ||
+ | |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | ||
+ | |2_rozstaw = | ||
+ | |2_rozstaw_rok = | ||
+ | |3_rozstaw = | ||
+ | |3_rozstaw_rok = | ||
+ | |4_rozstaw = | ||
+ | |4_rozstaw_rok = | ||
+ | |5_rozstaw = | ||
+ | |5_rozstaw_rok = | ||
+ | |1_stacjonowanie = Gdańsk Wąsk. | ||
+ | |1_okres_stacjonowania = 1967-1971 | ||
+ | |2_stacjonowanie = Mareza | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = 1971-1975 | ||
+ | |3_stacjonowanie = Nowy Dwór Gdański Wąsk. | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = 1975-1983 | ||
+ | |4_stacjonowanie = Mareza | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = 1983-1986 | ||
+ | |5_stacjonowanie = Cukrownia Kruszwica (nr zakł. 10) | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = 1986-2002 | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = [[Lyd1]]-213 | ||
+ | |1_rok = 1967 | ||
+ | |2_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-7635 | ||
+ | |2_rok = 1986 | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | == Źródła == | ||
+ | * http://www.tabor.wask.pl/ [[Kategoria:WLs150]] |