Tabor:Lw-00410: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7640 do Tabor:Lw-00410: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150")
Linia 7: Linia 7:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Oechsle Schmalspurbahn
 
|Ostatnie stacjonowanie=Oechsle Schmalspurbahn
|Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150
+
|Ostatni typ silnika=Wola DSR150
 
|Kolej=Oechsle Schmalspurbahn
 
|Kolej=Oechsle Schmalspurbahn
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9

Wersja z 23:30, 23 mar 2018


<<< WLs150

WLs150 7640

Stan: nieznany

Rok produkcji

1967


Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

7640

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Oechsle Schmalspurbahn

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola DSR150

Kolej

Oechsle Schmalspurbahn

Stacjonowanie

Kętrzyn Wąskotorowy 1967 - 1968
Gdańsk Wąskotorowy 1968 - 1969
Mareza 1969 - 1971
Gdańsk Wąskotorowy 1971 - 1975
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy 1975 - 1986
Cukrownia Kruszwica 1986 - 2003
Oechsle Smalspurbahn 2003 - nadal

Rozstaw

750 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

Lyd1-218 1967 - 1986
WLs150-7640 1986 - 2003
7640 2003 - nadal

Dodatkowe informacje

W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła