Edytujesz Tabor:Lw-00524

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu
+
{{Przebieg służby Infobox
|Stan=Złom
+
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
|Producent=FAUR
+
|numer_seryjny_pojazdu    = 23383
|Typ=L30H
+
|grafika                  =  
|Numer=23383
+
|rok_produkcji            = 1977
|Rok produkcji=1977
+
|stan                    = odstawiony
|Rok złomowania=2015
+
|rok_odstawienia          =
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-54
+
|rok_złomowania          =  
|Ostatni rozstaw=600 mm
+
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd2|Lyd2]]-54
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
+
|obecne_stacjonowanie    =
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
+
|typ_silnika              = V12
|Uwagi=Barwa pomarańczowa
+
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
|Opis=W "Stalowych Szlakach" nr 5/1990 Michał Zajfert podaje nr fabryczny tej maszyny jako 21261 i rok produkcji 1971, co jest niemożliwe. Maszyny typu L30H weszły do produkcji w roku 1977, a maszyna o numerze fabrycznym 21261 to HK-Lxd2-19 z Huty Kościuszko w Chorzowie. Można przypuszczać, że do zamiany tabliczek doszło podczas naprawy w Nowym Sączu, tudzież innym zakładzie naprawczym
+
|2_rozstaw                =
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1977|2015}}
+
|2_rozstaw_rok            =
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-54|1977|2015}}
+
|3_rozstaw                =  
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1977|2015}}
+
|3_rozstaw_rok            =
 +
|4_rozstaw                =  
 +
|4_rozstaw_rok            =  
 +
|5_rozstaw                =  
 +
|5_rozstaw_rok            =  
 +
|1_stacjonowanie          = Białośliwie Wąsk.
 +
|1_okres_stacjonowania    = od 1977
 +
|2_stacjonowanie          =
 +
|2_okres_stacjonowania    =
 +
|3_stacjonowanie          =
 +
|3_okres_stacjonowania    =
 +
|4_stacjonowanie          =
 +
|4_okres_stacjonowania    =
 +
|5_stacjonowanie          =
 +
|5_okres_stacjonowania    =
 +
|6_stacjonowanie          =
 +
|6_okres_stacjonowania    =
 +
|7_stacjonowanie          =
 +
|7_okres_stacjonowania    =
 +
|8_stacjonowanie          =
 +
|8_okres_stacjonowania    =
 +
|9_stacjonowanie          =  
 +
|9_okres_stacjonowania    =
 +
|10_stacjonowanie        =
 +
|10_okres_stacjonowania  =
 +
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd2|Lyd2]]-54
 +
|1_rok                    = od 1977
 +
|2_oznaczenie            =
 +
|2_rok                    =
 +
|3_oznaczenie            =  
 +
|3_rok                    =
 +
|4_oznaczenie            =
 +
|4_rok                    =
 +
|5_oznaczenie            =
 +
|5_rok                    =
 +
|6_oznaczenie            =
 +
|6_rok                    =
 +
|7_oznaczenie            =
 +
|7_rok                    =
 +
|8_oznaczenie            =
 +
|8_rok                    =
 +
|9_oznaczenie            =
 +
|9_rok                    =
 +
|10_oznaczenie            =
 +
|10_rok                  =
 +
|uwagi                    = Kolor czerwony
 
}}
 
}}
 +
 +
== Źródła ==
 +
* http://www.tabor.wask.pl/
 +
 +
{{Clear}}
 +
<br><br><br>
 +
 +
 +
[[Kategoria:L30H]]

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)