Tabor:Lw-00526: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(form)
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=L30H
 +
|Numer=23385
 +
|Rok produkcji=1978
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-56
 +
|Ostatni rozstaw=600 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
 +
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 +
|Kolej=Wyrzyska Kolej Powiatowa
 +
|Użytkownik=Towarzystwo Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej
 +
|Opis=Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1978|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-56|1978|nadal}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1978|1980}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1980|1982}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1982|nadal}}
 +
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
{{Przebieg służby Infobox
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]

Wersja z 07:48, 13 sie 2017


<<< L30H

L30H 23385

Stan: sprawna

Rok produkcji

1978


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lyd2-56

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Kolej

Wyrzyska Kolej Powiatowa

Użytkownik

Towarzystwo Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej

Stacjonowanie

Białośliwie Wąsk. 1978 - 1980
Żnin Wąsk. 1980 - 1982
Białośliwie Wąsk. 1982 - nadal

Rozstaw

600 mm 1978 - nadal

Oznaczenie

Lyd2-56 1978 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej.

Galeria

Źródła

L30H 23385
Rok produkcji 1978
Stan sprawny
Rok odstawienia 1992
Obecne oznaczenie Lyd2-56
Obecny (ostatni) typ silnika MAYBACH
Szerokość toru
Szerokość Od roku
600 mm 1978



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Białośliwie Wąsk. 1978-1980
Żnin Wąsk. 1980-1982
Białośliwie Wąsk. od 1982




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lyd2-56 od 1977





Kolor czerwony


Ponownie uruchomiona jesienią 2015 przez mechaników z Towarzystwa Wyrzyskiej Kolejki Powiatowej.

Źródła