Edytujesz Tabor:Lw-00550
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=L30H | |Typ=L30H | ||
|Numer=23419 | |Numer=23419 | ||
|Rok produkcji=1977 | |Rok produkcji=1977 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Stan=Nieznany |
− | |Ostatni rozstaw= | + | |Ostatnie oznaczenie=nieznane |
+ | |Ostatni rozstaw=nieznany | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=nieznane | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |||
|Uwagi=* Numer zakładowy 8 | |Uwagi=* Numer zakładowy 8 | ||
* Kolor czerwony | * Kolor czerwony | ||
− | |Opis=W roku 2004 lokomotywa została sprzedana przez syndyka masy upadłości Huty Gliwice, jak twierdził, firmie ze Żmigrodu. Od momentu sprzedaży przez syndyka brak jakichkolwiek wiarygodnych wieści o tej lokomotywie - przypuszcza się, że została | + | |Opis=W roku 2004 lokomotywa została sprzedana przez syndyka masy upadłości Huty Gliwice, jak twierdził, firmie ze Żmigrodu. Od momentu sprzedaży przez syndyka brak jakichkolwiek wiarygodnych wieści o tej lokomotywie - przypuszcza się, że została sprzedana za granicę. |
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1977|2004}}{{Lw rozstaw|nieznany|2004|b/d}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|H1M-Lyd2-03|1977|2004}}{{Lw oznaczenie|8|1977|2004}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|H1M-Lyd2-03|1977|2004}}{{Lw oznaczenie|8|1977|2004}}{{Lw oznaczenie|nieznane|2004|b/d}} |
− | | | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Gliwice|1977|2004}}{{Lw stacjonowanie|nieznane|2004|b/d}} |
+ | }} | ||
+ | {{Przebieg służby Infobox | ||
+ | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L30H]] | ||
+ | |numer_seryjny_pojazdu = 23419 | ||
+ | |grafika = | ||
+ | |rok_produkcji = 1977 | ||
+ | |stan = sprzedany za granicę | ||
+ | |rok_odstawienia = | ||
+ | |rok_złomowania = | ||
+ | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:seria|H1M-Lyd2]]-03 | ||
+ | |obecne_stacjonowanie = | ||
+ | |typ_silnika = | ||
+ | |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm | ||
+ | |2_rozstaw = | ||
+ | |2_rozstaw_rok = | ||
+ | |3_rozstaw = | ||
+ | |3_rozstaw_rok = | ||
+ | |4_rozstaw = | ||
+ | |4_rozstaw_rok = | ||
+ | |5_rozstaw = | ||
+ | |5_rozstaw_rok = | ||
+ | |1_stacjonowanie = Huta Gliwice (nr zakł. 8) | ||
+ | |1_okres_stacjonowania = 1977-2003 | ||
+ | |2_stacjonowanie = b.inf. | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = od 2004 | ||
+ | |3_stacjonowanie = | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = | ||
+ | |4_stacjonowanie = | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = | ||
+ | |5_stacjonowanie = | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|H1M]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-03 | ||
+ | |1_rok = od 1977 | ||
+ | |2_oznaczenie = | ||
+ | |2_rok = | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = Kolor czerwony | ||
}} | }} | ||
+ | |||
+ | == Źródła == | ||
+ | * http://www.tabor.wask.pl/ | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategoria:L30H]] |