Edytujesz Tabor:Lw-00569

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu
+
{{Przebieg służby Infobox
|Stan=Odstawiona
+
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
|Producent=FAUR
+
|numer_seryjny_pojazdu    = 24059
|Typ=L30H
+
|grafika                  =  
|Numer=24059
+
|rok_produkcji            = 1980
|Rok produkcji=1980
+
|stan                    = sprzedany za granicę
|Ostatnie oznaczenie=199 034
+
|rok_odstawienia          =
|Ostatni rozstaw=750 mm
+
|rok_złomowania          =  
|Ostatni typ silnika=Nieznany
+
|obecne_oznaczenie        = 199 034
|Ostatnie stacjonowanie=Döllnitzbahn, Niemcy
+
|obecne_stacjonowanie    =
|Kolej=Döllnitzbahn, Niemcy
+
|typ_silnika              =
|Uwagi=*Kolor zielony
+
|1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm
*Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34
+
|2_rozstaw                =  
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Dolomitowe Bytom|1980|1984}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1984|1984}}{{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1984|1984}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1984|1985}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Gosławice|1985|1995}}{{Lw stacjonowanie|Döllnitzbahn, Niemcy|1995|nadal}}
+
|2_rozstaw_rok            =  
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2 ZAKL-DOL-01|1980|1984}}{{Lw oznaczenie|Lyd2-102|1984|1995}}{{Lw oznaczenie|199 034|1995|nadal}}
+
|3_rozstaw                =  
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1980|1984}}{{Lw rozstaw|750 mm|1984|nadal}}
+
|3_rozstaw_rok            =  
 +
|4_rozstaw                =
 +
|4_rozstaw_rok            =  
 +
|5_rozstaw                = Doellnitzbahn, Niemcy
 +
|5_rozstaw_rok            = od 1995
 +
|1_stacjonowanie          = Śmigiel
 +
|1_okres_stacjonowania    = 1980-1980
 +
|2_stacjonowanie          = Zbiersk
 +
|2_okres_stacjonowania    = 1980-1984
 +
|3_stacjonowanie          = Śmigiel
 +
|3_okres_stacjonowania    = 1984-1985
 +
|4_stacjonowanie          = Cukrownia Gosławice
 +
|4_okres_stacjonowania    = 1985-1995
 +
|5_stacjonowanie          = Doellnitzbahn, Niemcy
 +
|5_okres_stacjonowania    = od 1995
 +
|6_stacjonowanie          =
 +
|6_okres_stacjonowania    =
 +
|7_stacjonowanie          =
 +
|7_okres_stacjonowania    =
 +
|8_stacjonowanie          =  
 +
|8_okres_stacjonowania    =
 +
|9_stacjonowanie          =
 +
|9_okres_stacjonowania    =
 +
|10_stacjonowanie        =
 +
|10_okres_stacjonowania  =
 +
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lyd2|Lyd2]]-102
 +
|1_rok                    = 1980-1995
 +
|2_oznaczenie            = 199 034
 +
|2_rok                    = od 1995
 +
|3_oznaczenie            =
 +
|3_rok                    = 1984-1985
 +
|4_oznaczenie            =
 +
|4_rok                    = 1985-1995
 +
|5_oznaczenie            =
 +
|5_rok                    =  
 +
|6_oznaczenie            =
 +
|6_rok                    =
 +
|7_oznaczenie            =
 +
|7_rok                    =
 +
|8_oznaczenie            =
 +
|8_rok                    =
 +
|9_oznaczenie            =
 +
|9_rok                    =
 +
|10_oznaczenie            =
 +
|10_rok                  =
 +
|uwagi                    = Kolor pomarańczowy
 
}}
 
}}
* [http://www.wilder-robert.de/fahrzeuge.htm| stowarzyszenie na Döllnitzbahn]
+
 
* [https://de.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6llnitzbahn#Triebfahrzeuge| niemiecka wiki o Döllnitzbahn]
+
== Źródła ==
 +
* http://www.tabor.wask.pl/
 +
 
 +
{{Clear}}
 +
<br><br><br>
 +
 
 +
 
 +
[[Kategoria:L30H]]

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)