Tabor:Lw-00598: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=24979 |Rok produkcji=1984 |Stan=W trakcie remontu |Rok odstawienia=2001 |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-302 |Ostatni rozstaw=1000 mm |...")
 
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
 
|Numer=24979
 
|Numer=24979
 
|Rok produkcji=1984
 
|Rok produkcji=1984
|Stan=W trakcie remontu
 
 
|Rok odstawienia=2001
 
|Rok odstawienia=2001
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-302
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-302
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 +
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
+
|Ostatni kraj=Polska
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa
 
 
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 
|Właściciel=PKP Nieruchomości
 
|Właściciel=PKP Nieruchomości
 +
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa
 
|Uwagi=Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).
 
|Uwagi=Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).
 
|Opis=Po powrocie do Piaseczna w 2001 roku odstawiony ze względu na zły stan techniczny. Następnie stał przez 7 lat ze względu na trudności w dogadaniu się z właścicielem - PKP Nieruchomości w Warszawie. W 2008  roku podpisano umowę na dzierżawę dzięki czemu wagon wciąż przechodzi naprawy i jest przywracany do stanu świetności.
 
|Opis=Po powrocie do Piaseczna w 2001 roku odstawiony ze względu na zły stan techniczny. Następnie stał przez 7 lat ze względu na trudności w dogadaniu się z właścicielem - PKP Nieruchomości w Warszawie. W 2008  roku podpisano umowę na dzierżawę dzięki czemu wagon wciąż przechodzi naprawy i jest przywracany do stanu świetności.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1985|1988}}{{Lw stacjonowanie|Koszalin Wąskotorowy|1988|1988}}{{Lw stacjonowanie|Białogard Wąskotorowy|1988|1992}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1992|2001}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|2001|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-302|1984|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1984|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1984|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-302|1984|nadal}}
+
|Grafika=DSC03406am.JPG
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1985|1988}}{{Lw stacjonowanie|Koszalin Wąskotorowy|1988|1988}}{{Lw stacjonowanie|Białogard Wąskotorowy|1988|1992}}{{Lw stacjonowanie|Dobra Nowogardzkie|1992|2001}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|2001|nadal}}
+
|Opis grafiki=16.08.2009 MBxd2-302 w Piasecznie.
 +
|Foto1=Wagonik mbxd2 .jpg
 +
|Opis1=Wagon motorowy Mbxd2-302 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 17.10.2021. Fot. Mikołaj Łuszczyński
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 11:35, 3 wrz 2023


<<< A20D-P

A20D-P 24979

Stan: sprawna

DSC03406am.JPG

16.08.2009 MBxd2-302 w Piasecznie.

Rok produkcji

1984


Stan

Sprawna

Rok odstawienia

2001

Aktualne oznaczenie

MBxd2-302

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Grójecka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Właściciel

PKP Nieruchomości

Stacjonowanie

Piaseczno Miasto 1985 - 1988
Koszalin Wąskotorowy 1988 - 1988
Białogard Wąskotorowy 1988 - 1992
Dobra Nowogardzkie 1992 - 2001
Piaseczno Miasto 2001 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1984 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-302 1984 - nadal

Dodatkowe informacje

Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).

Szczegółowy opis i uwagi

Po powrocie do Piaseczna w 2001 roku odstawiony ze względu na zły stan techniczny. Następnie stał przez 7 lat ze względu na trudności w dogadaniu się z właścicielem - PKP Nieruchomości w Warszawie. W 2008 roku podpisano umowę na dzierżawę dzięki czemu wagon wciąż przechodzi naprawy i jest przywracany do stanu świetności.

Galeria

Źródła