Tabor:Lw-00994: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
Linia 7: Linia 7:
 
|Ostatnie oznaczenie=409D-01
 
|Ostatnie oznaczenie=409D-01
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
|Ostatni typ silnika=10H6
+
|Ostatni typ silnika=14H6
 
|Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Skierniewice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Skierniewice
 +
|Uwagi=Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Wytwórcze Aparatury Wysokiego Napięcia ZWAR w Warszawie|1967|2006}}{{Lw stacjonowanie|Parowozownia Skierniewice|2006|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Wytwórcze Aparatury Wysokiego Napięcia ZWAR w Warszawie|1967|2006}}{{Lw stacjonowanie|Parowozownia Skierniewice|2006|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409D-01|1967|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409D-01|1967|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1967|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1967|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 11:20, 28 mar 2019


<<< 409D

409D 01

Stan: sprawna

Rok produkcji

1967

Producent

ZASTAL Zielona Góra

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

409D-01

Aktualny rozstaw

1435 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Parowozownia Skierniewice

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

14H6

Stacjonowanie

Zakłady Wytwórcze Aparatury Wysokiego Napięcia ZWAR w Warszawie 1967 - 2006
Parowozownia Skierniewice 2006 - nadal

Rozstaw

1435 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

409D-01 1967 - nadal

Dodatkowe informacje

Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła