Tabor:Lw-01112: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=1570
 
|Numer=1570
 
|Rok produkcji=1964
 
|Rok produkcji=1964
|Ostatnie oznaczenie=b/d
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1570
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Baildon
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Baildon
 
|Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice
 
|Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice
 +
|Uwagi=W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1964|do roku kasacji}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1964|do roku kasacji}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1570|1964|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 21:57, 12 lis 2019


<<< 2WLs50

2WLs50 1570

Stan: złom

Rok produkcji

1964

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

WLs50-1570

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Baildon

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Huta Baildon 1964 - do roku kasacji

Rozstaw

785 mm 1964 - do roku kasacji

Oznaczenie

WLs50-1570 1964 - b/d

Dodatkowe informacje

W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła