Tabor:Lw-01115: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie|1973|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010|obecnie}}
+
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie|1973|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010|2018}}{{Lw stacjonowanie|Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy)|2018|Obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|800mm|1973|obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|800mm|1973|obecnie}}
 
}}
 
}}

Wersja z 13:45, 9 wrz 2018


<<< 2WLs50

2WLs50 2244

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1973

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2010

Aktualne oznaczenie

Brak

Aktualny rozstaw

800 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rudy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie 1973 - 2010
Rudy 2010 - 2018
Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) 2018 - Obecnie

Rozstaw

800mm 1973 - obecnie

Oznaczenie

brak b/d - obecnie

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła