Tabor:Lw-01115: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Błędowa Tyczyńska (Zakład remontowy)
+
|Ostatnie stacjonowanie=TRI RAIL Tyczyn
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
 
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Wersja z 14:40, 20 lut 2022


<<< 2WLs50

2WLs50 2244

Stan: w trakcie remontu

Rudy, Muzeum Kolei Wąskotorowej (09).JPG

Rudy, 2016 rok

Rok produkcji

1973

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

2Wls50-2244 "Wisienka"

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

TRI RAIL Tyczyn

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Zakład Wyrobów Wapienno-Piaskowych w Starym Kurowie 1973 - 2010
Rudy 2010 - 2018
Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) 2018 - 2018
TRI RAIL Tyczyn 2018 - nadal

Rozstaw

800mm 1973 - 2018
750mm 2018 - Obecnie

Oznaczenie

brak b/d - obecnie

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła