Tabor:Lw-01141: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia „Budzyń” w Mosinie
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Budzyń” w Mosinie
|Użytkownik=Cegielnia „Budzyń” w Mosinie
+
|Ostatni kraj=Polska
|Właściciel=Cegielnia „Budzyń” w Mosinie
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Budzyń” w Mosinie|b/d|200*}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia „Budzyń” w Mosinie|od roku produkcji|200*}}
 
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|od roku produkcji|do roku złomowania}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|do roku złomowania}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 18:43, 24 lut 2020


<<< WLs40

WLs40 NN

Stan: złom

Rok produkcji

Nieznany

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Budzyń” w Mosinie

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Budzyń” w Mosinie b/d - 200*

Rozstaw

600 mm b/d - do roku złomowania

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła