Tabor:Lw-01164: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 14: Linia 14:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|1|b/d|Obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|1|b/d|Obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|Obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|Obecnie}}
|Grafika=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1.jpg
 
|Opis grafiki=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1
 
 
|Foto1=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2.jpg
 
|Foto1=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2.jpg
 
|Opis1=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2
 
|Opis1=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2
 
}}
 
}}

Wersja z 11:49, 15 sty 2021


<<< WLs40

WLs40 137

Stan: wrak

Rok produkcji

1953

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Wrak


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Hydrobudowa 8" - Poznań 1953 - b/d
Cegielnia "Fordon" - Bydgoszcz; zakł. nr 1 b/d - 2001
Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią 2001 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1953 - Obecnie

Oznaczenie

1 b/d - Obecnie

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Początkowe dwa miejsca stacjonowania wg[1]

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński, Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154