Tabor:Lw-01164: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
 
(Nie pokazano 4 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=137
 
|Numer=137
 
|Rok produkcji=1953
 
|Rok produkcji=1953
|Ostatnie oznaczenie=b/d
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs40-137
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatnie stacjonowanie=Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią
 
|Ostatnie stacjonowanie=Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Uwagi=Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5
 
|Opis=Początkowe dwa miejsca stacjonowania wg<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref>
 
|Opis=Początkowe dwa miejsca stacjonowania wg<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref>
 +
Na podstawie informacji ze strony http://www.archeo.kolej.pl/maron/fordon.htm p. Przemysława Marona w 1999 r. była sprawna
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Hydrobudowa 8" - Poznań|1953|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Fordon" - Bydgoszcz; zakł. nr 1|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią|2001|obecnie}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Hydrobudowa 8" - Poznań|1953|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Fordon" - Bydgoszcz; zakł. nr 1|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią|2001|obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|1|b/d|Obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|1|b/d|Obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|Obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|Obecnie}}
|Grafika=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1.jpg
+
|Foto1=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 1.JPG
|Opis grafiki=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1
+
|Opis1=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 1
|Foto1=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2.jpg
+
|Foto2=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 2.JPG
|Opis1=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2
+
|Opis2=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 2
 +
|Foto3=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 3.JPG
 +
|Opis3=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 3
 +
|Foto4=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 4.JPG
 +
|Opis4=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 4
 +
|Foto5=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 5.JPG
 +
|Opis5=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 5
 +
|Foto6=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 6.JPG
 +
|Opis6=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 6
 +
|Foto7=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 7.JPG
 +
|Opis7=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 7
 +
|Foto8=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1.jpg
 +
|Opis8=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1
 +
|Foto9=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2.jpg
 +
|Opis9=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 21:12, 17 sty 2021


<<< WLs40

WLs40 137

Stan: wrak

Rok produkcji

1953

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Wrak


Aktualne oznaczenie

WLs40-137

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Hydrobudowa 8" - Poznań 1953 - b/d
Cegielnia "Fordon" - Bydgoszcz; zakł. nr 1 b/d - 2001
Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią 2001 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1953 - Obecnie

Oznaczenie

1 b/d - Obecnie

Dodatkowe informacje

Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5

Szczegółowy opis i uwagi

Początkowe dwa miejsca stacjonowania wg[1] Na podstawie informacji ze strony http://www.archeo.kolej.pl/maron/fordon.htm p. Przemysława Marona w 1999 r. była sprawna

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński, Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154