Tabor:Lw-01170: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01170 na Tabor:Lw-01170, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec" (Zakład ''Rzęśnica'')
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica"
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=Według<ref>Marek Malczewski: ''[[Biblioteka:A-01767|Koleje torfowe]]'', "Świat Kolei" nr 3/1999, s.30</ref>, w latach 90. lokomotywa 2345 znajdowała się w Kopalni Torfu "Samlino" k. Golczewa (z tabliczką znamionową lokomotywy [[WLs50 2309Tabor:Lw-01210|2309]] i silnikiem od koparko-spycharki Białoruś)
 
|Opis=Według<ref>Marek Malczewski: ''[[Biblioteka:A-01767|Koleje torfowe]]'', "Świat Kolei" nr 3/1999, s.30</ref>, w latach 90. lokomotywa 2345 znajdowała się w Kopalni Torfu "Samlino" k. Golczewa (z tabliczką znamionową lokomotywy [[WLs50 2309Tabor:Lw-01210|2309]] i silnikiem od koparko-spycharki Białoruś)
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec" (Zakład ''Rzęśnica'')|1975|200*}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica"|1975|200*}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|200*}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|200*}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 18:05, 26 lut 2020


<<< WLs50

WLs50 2345

Stan: złom

Rok produkcji

1975

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Złocieniec" - Zakład "Rzęśnica" 1975 - 200*

Rozstaw

600 mm 1975 - 200*

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Według[1], w latach 90. lokomotywa 2345 znajdowała się w Kopalni Torfu "Samlino" k. Golczewa (z tabliczką znamionową lokomotywy 2309 i silnikiem od koparko-spycharki Białoruś)

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Koleje torfowe, "Świat Kolei" nr 3/1999, s.30