Tabor:Lw-01176: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01176 na Tabor:Lw-01176, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=172
 
|Numer=172
 
|Rok produkcji=1955
 
|Rok produkcji=1955
|Ostatnie oznaczenie=b/d
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs40-172
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Osinki" - Pustelnik
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Osinki"
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Cegielnia "Osinki" - Pustelnik
 
|Użytkownik=Cegielnia "Osinki" - Pustelnik
|Właściciel=Cegielnia "Osinki" - Pustelnik
+
|Właściciel=Cegielnia "Osinki"
 
|Opis=Dane według<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> (rok budowy 1955 budzi wątpliwości - lokomotywy o późniejszych numerach produkowano według tego źródła w 1954 roku)
 
|Opis=Dane według<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> (rok budowy 1955 budzi wątpliwości - lokomotywy o późniejszych numerach produkowano według tego źródła w 1954 roku)
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Osinki" - Pustelnik|1955|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Osinki" - Pustelnik|1955|b/d}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-172|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 22:23, 20 lut 2020


<<< WLs40

WLs40 172

Stan: złom

Rok produkcji

1955

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

WLs40-172

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Osinki"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Osinki" - Pustelnik 1955 - b/d

Rozstaw

600 mm 1955 - b/d

Oznaczenie

WLs40-172 b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Dane według[1] (rok budowy 1955 budzi wątpliwości - lokomotywy o późniejszych numerach produkowano według tego źródła w 1954 roku)

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński, Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154