Tabor:Lw-01191: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=ZREMB Gliwice |Typ=GLs20 |Numer=02 |Rok produkcji=1958 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatni rozstaw=500 mm |Ostatni typ silnika=...")
 
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01191 na Tabor:Lw-01191, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 3: Linia 3:
 
|Producent=ZREMB Gliwice
 
|Producent=ZREMB Gliwice
 
|Typ=GLs20
 
|Typ=GLs20
|Numer=02
+
|Numer=30/2
|Rok produkcji=1958
+
|Rok produkcji=1959
 
|Ostatnie oznaczenie=b/d
 
|Ostatnie oznaczenie=b/d
 
|Ostatni rozstaw=500 mm
 
|Ostatni rozstaw=500 mm

Aktualna wersja na dzień 06:43, 3 kwi 2019


<<< GLs20

GLs20 30/2

Stan: złom

Rok produkcji

1959

Producent

ZREMB Gliwice

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

500 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Wojcieszowskie Zakłady Przemysłu Wapienniczego w Wojcieszowie Górnym

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

S-62

Stacjonowanie

Wojcieszowskie Zakłady Przemysłu Wapienniczego w Wojcieszowie Górnym 25.09.1966 - b/d
Zakłady Przemysłu Wapienniczego Strzelce Opolskie, kamieniołom Szymiszów 1964 - 25.09.1966
Zakłady Przemysłu Wapienniczego Strzelce Opolskie 1958 - 1964

Rozstaw

500 mm 1958 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Numer inwentarzowy w ZPW Strzelce Opolskie - 765-734. Numer silnika S-62 - 1397.

Galeria

Źródła