Tabor:Lw-01212: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01212 na Tabor:Lw-01212, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Nietążkowo
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Nietążkowo"
 
|Użytkownik=Cegielnia Nietążkowo
 
|Użytkownik=Cegielnia Nietążkowo
 
|Właściciel=Cegielnia Nietążkowo
 
|Właściciel=Cegielnia Nietążkowo
 
|Uwagi=Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna
 
|Uwagi=Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna
 
|Opis=Posiada tabliczki od lokomotywy [[Tabor:Lw-01116|WLs40 586]], źródło:<ref>Marek Malczewski: ''Kolej piaskowa'', "Świat Kolei" nr 8/2001, s.6</ref>
 
|Opis=Posiada tabliczki od lokomotywy [[Tabor:Lw-01116|WLs40 586]], źródło:<ref>Marek Malczewski: ''Kolej piaskowa'', "Świat Kolei" nr 8/2001, s.6</ref>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Nietążkowo}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Nietążkowo"}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
 
}}
 
}}

Wersja z 19:34, 28 sie 2019


<<< WLs50

WLs50 2032

Stan: nieznany

Rok produkcji

1969(?)

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

586

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Nietążkowo"

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Użytkownik

Cegielnia Nietążkowo

Właściciel

Cegielnia Nietążkowo

Stacjonowanie

Cegielnia "Nietążkowo" b/d - b/d

Rozstaw

b/d b/d - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna

Szczegółowy opis i uwagi

Posiada tabliczki od lokomotywy WLs40 586, źródło:[1]

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Kolej piaskowa, "Świat Kolei" nr 8/2001, s.6