Tabor:Lw-01226: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}}
+
|Ostatni kraj=Polska
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie|b/d|b/d}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2070|1970|b/d}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1970|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 22:10, 24 lut 2020


<<< 2WLs50

2WLs50 2070

Stan: złom

Rok produkcji

1970

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Złom

Rok odstawienia

198x

Ostatnie oznaczenie

WLs50-2070

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Zakłady Piaskowo-Wapiennicze w Hedwiżynie b/d - b/d

Rozstaw

750 mm 1970 - b/d

Oznaczenie

WLs50-2070 1970 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła