Tabor:Lw-01266: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m (dodanie zdjęć)
 
(Nie pokazano 13 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=W trakcie remontu
+
|Stan=Sprawna
 
|Producent=Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen
 
|Producent=Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen
 
|Typ=DL6
 
|Typ=DL6
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=F1L 712
 
|Ostatni typ silnika=F1L 712
 
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
 
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Prywatny właściciel
 
|Użytkownik=Prywatny właściciel
 
|Właściciel=Prywatny właściciel
 
|Właściciel=Prywatny właściciel
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Himly Holscher & Co. Nienburg|1958|1972}}{{Lw stacjonowanie|A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co.|1972|1990?}}{{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic|1990?|2016}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2016|obecnie}}
+
|Uwagi=04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż)
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg|1958|1972}}{{Lw stacjonowanie|A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste|1972|1990?}}{{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic|1990?|2016}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2016|obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1958|1972}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 27|1972|1990?}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 2|1990?|2016}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1958|1972}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 27|1972|1990?}}{{Lw oznaczenie|zakładowy nr 2|1990?|2016}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600|1958|obecnie}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600mm|1958|obecnie}}
|Opis1=Diema DL6 2143 + Ld1-1  22.09.2016 rozładunek loka.
+
|Foto1=Grądy zakładowy nr 2.jpg
 +
|Opis1=Diema DL6 2143 na końcu składu wracającego z pola torfowego na Zakład 29.10.1998 rok (fot. Joachim Kaddatz)
 +
|Foto2=DSC09668.JPG
 +
|Opis2=Diema DL6 2143 + Ld1-1  22.09.2016 rozładunek loka.
 +
|Foto3=DL6 2143 październik 2016.jpeg
 +
|Opis3=DL6 2143 ul. Strzelecka
 +
|Foto4=DSC09759.JPG
 +
|Opis4=październik 2016
 +
|Foto5=DSC00647.JPG
 +
|Opis5=maj 2017
 +
|Foto6=20180512 122738.jpg
 +
|Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę)
 +
|Foto7=DSC03984.JPG
 +
|Opis7=02.05.2020
 +
|Foto8=2.jpeg
 +
|Opis8=17.10.2020
 +
|Foto9=3.jpeg
 +
|Opis9=17.10.2020
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 20:47, 19 paź 2020


<<< DL6

DL6 2143

Stan: sprawna

Rok produkcji

1958

Producent

Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

F1L 712

Użytkownik

Prywatny właściciel

Właściciel

Prywatny właściciel

Stacjonowanie

Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg 1958 - 1972
A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste 1972 - 1990?
Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic 1990? - 2016
Prywatny właściciel 2016 - obecnie

Rozstaw

600mm 1958 - obecnie

Oznaczenie

brak 1958 - 1972
zakładowy nr 27 1972 - 1990?
zakładowy nr 2 1990? - 2016

Dodatkowe informacje

04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż)

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła