Tabor:Lw-01415: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=470 mm
 
|Ostatni rozstaw=470 mm
 
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1
 
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" Bytom
+
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum"
|Użytkownik=Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" Bytom
+
|Ostatni kraj=Polska
|Właściciel=Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" Bytom
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum"|1990|b/d}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" Bytom|1990|b/d}}
 
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|470 mm|1990|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|470 mm|1990|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:32, 22 lut 2020


<<< WLp50

WLp50 010

Stan: nieznany

Rok produkcji

1990

Producent

Z.N.T. i S. Brzesko

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

470 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

SW-266/L1

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" 1990 - b/d

Rozstaw

470 mm 1990 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła