Tabor:Lw-01425: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Literówka)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=12V1416A
 
|Ostatni typ silnika=12V1416A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przemysł
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przemysł
|Uwagi=Prototypowy egzemplarz będący pierwszym egzemplarzem lokomotyw tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.
+
|Uwagi=Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|PKP|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|PKP (służba drogowa)|b/d|197*}}{{Lw stacjonowanie|Przemysł|197*|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|PKP|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|PKP (służba drogowa)|b/d|197*}}{{Lw stacjonowanie|Przemysł|197*|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SM31-001|1966|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SM31-001|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1966|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 19:35, 12 lip 2019


<<< 401D

401D 001

Stan: nieznany

Rok produkcji

1966

Producent

Fablok

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

SM31-001

Aktualny rozstaw

1435 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Przemysł

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

12V1416A

Stacjonowanie

PKP 1966 - b/d
PKP (służba drogowa) b/d - 197*
Przemysł 197* - b/d

Rozstaw

1435 mm 1966 - b/d

Oznaczenie

SM31-001 1966 - b/d

Dodatkowe informacje

Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła