Tabor:Lw-01481: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Kościuszko" w Chorzowie
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Kościuszko" w Chorzowie
 +
|Uwagi=Numer zakładowy 1
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Kościuszko" w Chorzowie|1965|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Kościuszko" w Chorzowie|1965|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1762|1965|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1762|1965|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|615 mm|1965|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|615 mm|1965|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 14:55, 23 lis 2019


<<< WLs50

WLs50 1762

Stan: nieznany

Rok produkcji

1965

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1762

Aktualny rozstaw

615 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Huta "Kościuszko" w Chorzowie

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Huta "Kościuszko" w Chorzowie 1965 - b/d

Rozstaw

615 mm 1965 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1762 1965 - b/d

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 1

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła