Tabor:Lw-01982: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia"
+
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Julia"}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1054|1960|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1054|1960|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 08:55, 26 lut 2020


<<< WLs40

WLs40 1054

Stan: nieznany

Rok produkcji

1960

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs40-1054

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1960 - b/d

Oznaczenie

WLs40-1054 1960 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła