Tabor:Lw-02010: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
 
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Ciechanów|1964|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|b/d|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Ciechanów|1964|1989}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|1989|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1630|1964|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1630|1964|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|nadal}}

Aktualna wersja na dzień 14:49, 23 lis 2019


<<< 2WLs50

2WLs50 1630

Stan: eksponat

WLs50 1630.jpg

2WLs40-1630 na ekspozycji w Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Rok produkcji

1964

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Eksponat


Aktualne oznaczenie

WLs50-1630

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cukrownia Ciechanów 1964 - 1989
Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie 1989 - nadal

Rozstaw

750 mm 1964 - nadal

Oznaczenie

WLs50-1630 1964 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła