Edytujesz Tabor:Lw-02016

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 3: Linia 3:
 
|Producent=WMD Pleszew
 
|Producent=WMD Pleszew
 
|Typ=1Aw/M
 
|Typ=1Aw/M
|Numer=1
+
|Numer=b/d
 
|Rok produkcji=1964
 
|Rok produkcji=1964
 
|Rok złomowania=1992
 
|Rok złomowania=1992
|Ostatnie oznaczenie=MBxd1-161
+
|Ostatnie oznaczenie=MBd1-161
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
Linia 13: Linia 13:
 
|Uwagi=Prototyp
 
|Uwagi=Prototyp
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
* Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" wagon został zezłomowany dnia 28.11.1988
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1964|1968}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1968|1992}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1964|1968}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1968|1992}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-161|1964|1992}}{{Lw oznaczenie|00380024950-4|1974|1992}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1674|1956|1964}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-161|1964|1992}}{{Lw oznaczenie|00380024950-4|1974|1992}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1674|1956|1964}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|1992}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|1992}}
 
}}
 
}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)