Tabor:Lw-02066: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=2WLs50 |Numer=1808 |Rok produkcji=1966 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-180...")
 
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko
 +
|Uwagi=Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1966|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1966|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1808|1966|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1808|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 14:57, 23 lis 2019


<<< 2WLs50

2WLs50 1808

Stan: nieznany

Rok produkcji

1966

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1808

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Huta Kościuszko

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Huta Kościuszko 1966 - b/d

Rozstaw

785 mm 1966 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1808 1966 - b/d

Dodatkowe informacje

Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła