Tabor:Lw-02095: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzup.)
(drobne uzup.)
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Uwagi=Numer zakładowy 8. Zmodernizowana do standardu WLs50M1.
+
|Uwagi=Kolor czerwony, numer zakładowy 8. Zmodernizowana do standardu WLs50M1.
|Opis=Numer zakładowy 8 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko  do standardu WLs50M1. W 2010 sprzedana przez KGHM Legnica za 6300 zł<ref> "Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7</ref>
+
|Opis=Numer zakładowy 8 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko  do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2010 sprzedana przez KGHM Legnica za 6300 zł<ref> "Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1975|2010}}{{Lw stacjonowanie|bd.|2010|bd.}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1975|2010}}{{Lw stacjonowanie|bd.|2010|bd.}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2334|1975|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2334|1975|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 13:07, 8 wrz 2022


<<< WLs50

WLs50 2334

Stan: nieznany

Rok produkcji

1975

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-2334

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Huta Miedzi "Głogów I"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Huta Miedzi "Głogów I" 1975 - 2010
bd. 2010 - bd.

Rozstaw

600 mm 1975 - b/d

Oznaczenie

WLs50-2334 1975 - b/d

Dodatkowe informacje

Kolor czerwony, numer zakładowy 8. Zmodernizowana do standardu WLs50M1.

Szczegółowy opis i uwagi

Numer zakładowy 8 w Hucie Miedzi "Głogów I". W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. W 2010 sprzedana przez KGHM Legnica za 6300 zł[1]

Galeria

Źródła

  1. "Świat Kolei" nr 7/2010, s. 7