Tabor:Lw-02637: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Złom
|Producent=Warsztaty Kujawskich Kolei Wąskotorowych w Krośniewicach
+
|Producent=WMD Krośniewice
 
|Typ=Gospodarczy
 
|Typ=Gospodarczy
 
|Numer=?(01)
 
|Numer=?(01)
 
|Rok produkcji=1933
 
|Rok produkcji=1933
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
+
|Rok złomowania=1973
|Ostatni rozstaw=nieznany
+
|Ostatnie oznaczenie=MBxd1-111
|Ostatni typ silnika=PZInż BLD 100
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane
+
|Ostatni typ silnika=Wola DTK150
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Śmigiel
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183.
 
|Opis=Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183.
W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. Dalszy los nieznznay.
+
W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. W 1951 przebudowany w WMD Pleszew. Skreślony z inwentarza 09.02.1973.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1934|?}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1934|1950}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1950|1952}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1952|1956}}{{Lw stacjonowanie|Sompolno|1956|1960}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1961|1963}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1964|1973}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|01|1934|1947}}{{Lw oznaczenie|Cx1501|1947|?}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|01|1934|1947}}{{Lw oznaczenie|Cx1501|1947|1951}}{{Lw oznaczenie|Mx 111|1951|1961}}{{Lw oznaczenie|MBxd1-111|1961|1973}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1934|?}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1934|1973}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 16:25, 3 maj 2020


<<< Gospodarczy

Gospodarczy ?(01)

Stan: złom

Rok produkcji

1933

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Złom

Rok złomowania

1973

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-111

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Śmigiel

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Wola DTK150

Stacjonowanie

Krośniewice 1934 - 1950
Pleszew Miasto 1950 - 1952
Śmigiel 1952 - 1956
Sompolno 1956 - 1960
Trzebnica Gaj 1961 - 1963
Śmigiel 1964 - 1973

Rozstaw

750 mm 1934 - 1973

Oznaczenie

01 1934 - 1947
Cx1501 1947 - 1951
Mx 111 1951 - 1961
MBxd1-111 1961 - 1973

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy wagonu C 183. W 1939 roku Niemcy pozbawili go układu napędowego i kursował jako osobowy 3 klasy. Po wojnie oznaczony jako Cx 1501. W 1951 przebudowany w WMD Pleszew. Skreślony z inwentarza 09.02.1973.

Galeria

Źródła