Tabor:Lw-02646: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Wrak |Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie |Typ=W4M |Numer=386 |Rok produkcji=1938 |Rok odstawienia=1976 |Osta...")
 
 
Linia 2: Linia 2:
 
|Stan=Wrak
 
|Stan=Wrak
 
|Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie
 
|Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie
|Typ=W4M
+
|Typ=ZNTK Opole 1953
 
|Numer=386
 
|Numer=386
 
|Rok produkcji=1938
 
|Rok produkcji=1938
Linia 13: Linia 13:
 
|Właściciel=Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
 
|Właściciel=Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
 
|Uwagi=Od 1970 roku pozbawiony napędu.
 
|Uwagi=Od 1970 roku pozbawiony napędu.
|Opis=W latach 1970-1974 wagon mieszkalny.
+
|Opis=Numer fabryczny 386 w momencie produkcji jako W4M w Zakładach Ostrowieckich. Przebudowany w ramach akcji budowy/przebudowy 17 wagonów silnikowych w ZNTK Opole oraz WMD Pleszew i WMD Lisewo.
 +
W latach 1970-1974 wagon mieszkalny.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wieluń Wąskotorowy|1938|1946}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1946|1953}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1954|1964}}{{Lw stacjonowanie|Zwierzyniec Wąskotorowy|1964|1970}}{{Lw stacjonowanie|Hrubieszów (WDZ)|1970|1974}}{{Lw stacjonowanie|? (Bieszczadzka Kolej Leśna)|1974|1976}}{{Lw stacjonowanie|Cisna|1976|1987}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Kolejnictwa w Warszawie|1987|1991}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|1991|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wieluń Wąskotorowy|1938|1946}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1946|1953}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1954|1964}}{{Lw stacjonowanie|Zwierzyniec Wąskotorowy|1964|1970}}{{Lw stacjonowanie|Hrubieszów (WDZ)|1970|1974}}{{Lw stacjonowanie|? (Bieszczadzka Kolej Leśna)|1974|1976}}{{Lw stacjonowanie|Cisna|1976|1987}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Kolejnictwa w Warszawie|1987|1991}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|1991|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|06|1938|1946}}{{Lw oznaczenie|Cx ?|1946|1953}}{{Lw oznaczenie|Mxz 141|1953|1961}}{{Lw oznaczenie|MBxc1-141|1961|1962}}{{Lw oznaczenie|MBxd1-190|1962|1966}}{{Lw oznaczenie|Bxhi 00-00924 5173-1|1966|1970}}{{Lw oznaczenie|S-77700|1970|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|06|1938|1946}}{{Lw oznaczenie|Cx ?|1946|1953}}{{Lw oznaczenie|Mxz 141|1953|1961}}{{Lw oznaczenie|MBxc1-141|1961|1962}}{{Lw oznaczenie|MBxd1-190|1962|1966}}{{Lw oznaczenie|Bxhi 00-00924 5173-1|1966|1970}}{{Lw oznaczenie|S-77700|1970|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1938|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1938|nadal}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 10:50, 5 maj 2020


<<< ZNTK Opole 1953

ZNTK Opole 1953 386

Stan: wrak

Rok produkcji

1938

Producent

Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie

Stan

Wrak

Rok odstawienia

1976

Aktualne oznaczenie

S-77700

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Scania


Właściciel

Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Stacjonowanie

Wieluń Wąskotorowy 1938 - 1946
Krośniewice 1946 - 1953
Pleszew Miasto 1954 - 1964
Zwierzyniec Wąskotorowy 1964 - 1970
Hrubieszów (WDZ) 1970 - 1974
? (Bieszczadzka Kolej Leśna) 1974 - 1976
Cisna 1976 - 1987
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie 1987 - 1991
Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie 1991 - nadal

Rozstaw

750 mm 1938 - nadal

Oznaczenie

06 1938 - 1946
Cx ? 1946 - 1953
Mxz 141 1953 - 1961
MBxc1-141 1961 - 1962
MBxd1-190 1962 - 1966
Bxhi 00-00924 5173-1 1966 - 1970
S-77700 1970 - nadal

Dodatkowe informacje

Od 1970 roku pozbawiony napędu.

Szczegółowy opis i uwagi

Numer fabryczny 386 w momencie produkcji jako W4M w Zakładach Ostrowieckich. Przebudowany w ramach akcji budowy/przebudowy 17 wagonów silnikowych w ZNTK Opole oraz WMD Pleszew i WMD Lisewo. W latach 1970-1974 wagon mieszkalny.

Galeria

Źródła