Tabor:Lw-02650: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Waggon und Maschinenfabrik AG |Typ=nieznany |Numer=? |Rok produkcji=1938 |Rok odstawienia=1974 |Rok złomowania=1980 |Ostatni...")
 
m
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Stan=Złom
 
|Stan=Złom
|Producent=Waggon und Maschinenfabrik AG
+
|Producent=Waggon und Maschinenfabrik AG Bautzen
 
|Typ=nieznany
 
|Typ=nieznany
|Numer=?
+
|Numer=?(114)
 
|Rok produkcji=1938
 
|Rok produkcji=1938
 
|Rok odstawienia=1974
 
|Rok odstawienia=1974

Aktualna wersja na dzień 13:11, 4 maj 2020


<<< nieznany

nieznany ?(114)

Stan: złom

Rok produkcji

1938

Producent

Waggon und Maschinenfabrik AG Bautzen

Stan

Złom

Rok odstawienia

1974

Rok złomowania

1980

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-114

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Trzebnica Gaj

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Fiat 368

Stacjonowanie

Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy 1938 - 1943
Krośniewice 1943 - 1952
Bogatynia 1952 - 1956
Trzebnica Gaj 1956 - 1980

Rozstaw

750 mm 1938 - 1980

Oznaczenie

137.323 1938 - 1947
Cx 1502 1947 - 1952
Mx 114 1952 - 1961
MBxd1-114 1961 - 1980

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wagon w 1943 sprowadzony na potrzeby Wermachtu do Krośniewic i pozbawiony silnika. W 1952 odbudowany jako silnikowy w ZNTK Opole. Skreślony z inwentarza 04.09.1974 miał trafić do Muzeum Kolejnictwa.

Galeria

Źródła