Tabor:Lw-02950: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Anulowanie wersji 81480 autorstwa ZNTK Siemianowice (dyskusja))
Znacznik: Anulowanie edycji
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
+
|Ostatnie stacjonowanie=?
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|KWK Siersza}}{{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopienice}}{{Lw stacjonowanie|Rudy}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|KWK Siersza}}{{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopienice}}{{Lw stacjonowanie|Rudy}}{{Lw stacjonowanie|?|?|?}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1961|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1961|nadal}}

Aktualna wersja na dzień 18:32, 7 lis 2023


<<< 2WLs50

2WLs50 1189

Stan: odstawiona

Rudy, Muzeum Kolei Wąskotorowej (10).JPG

Rudy, 2016 rok

Rok produkcji

1961

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

PKP 10

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

?

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

KWK Siersza b/d - b/d
Huta Metali Nieżelaznych Szopienice b/d - b/d
Rudy b/d - b/d
? ? - ?

Rozstaw

785 mm 1961 - nadal

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła