Edytujesz Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/Tapet3

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
Dziennik Urzędowy Ministerstwa Komunikacji z 1973 r Nr 1 pozycja 1
+
#PATRZ [[BN-3512-12-01:1989]]
 
 
=== Tekst opublikowany ===
 
 
 
<center>
 
'''ZARZĄDZENIE MINISTRA KOMUNIKACJI Nr 199<br>
 
z dnia 4 grudnia 1972 r.<br>
 
'''w sprawie zmiany niektórych zarządzeń w związku z wdrożeniem przewozów kontenerowych.'''
 
</center>
 
 
 
§ 1.1. W załączniku do zarządzenia Ministra Komunikacji Nr 2 z dnia 6 stycznia 1965 r. w sprawie usprawnienia napraw obrabiarek, maszyn i urządzeń technicznych ([[Dz. Urz. Ministerstwa Komunikacji 1972 Nr 4 poz. 12|Dz. Urz. MK Nr 4, poz. 12]]) dodaje się § 3a w brzmieniu:
 
 
 
::''㤠3a. Wielkie kontenery.
 
::''1. Przeglądy okresowe i większe naprawy bieżące oraz naprawy średnie wielkich kontenerów, stanowiących własność PKP, eksploatowanych bezpośrednio przez kolej lub wynajętych Przedsiębiorstwu Spedycji Krajowej wykonują wagonownie.
 
::''2. Naprawy główne wielkich kontenerów, o których mowa w ust. 1, wykonują zakłady naprawcze taboru kolejowego, wytypowane przez Zjednoczenie Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego.
 
::''3. Konserwacja i drobne naprawy bieżące wielkich kontenerów należą do użytkowników”.
 
 
 
 
 
: 2. W zarządzeniu Ministra Komunikacji Nr 36 z dnia 24 lutego 1972 r. w sprawie organizacji i zakresu działania zarządów wagonów w dyrekcjach okręgowych kolei państwowych ([[Dz. Urz. Ministerstwa Komunikacji 1972 Nr 8 poz. 64|Dz. Urz. MK Nr 8 poz. 64]]) w § 7 dotychczasową treść oznacza się jako ust. 1 i dodaje się ust. 2 w brzmieniu:
 
 
 
::''„2. Do zakresu działania działu napraw wagonów należą również sprawy napraw wielkich kontenerów, stanowiących własność PKP i eksploatowanych bezpośrednio przez kolej lub wynajętych Przedsiębiorstwu Spedycji Krajowej”.
 
 
 
 
 
: 3. W ramowym regulaminie organizacyjnym wagonowni PKP, stanowiącym załącznik do zarządzenia Ministra Komunikacji Nr 230 z dnia 2 listopada 1967 r. ([[Dz. Urz. Ministerstwa Komunikacji 1972 Nr 37 poz. 275|Dz. Urz. MK Nr 37, poz. 275]]; [[Dz. Urz. Ministerstwa Komunikacji 1968 Nr 16 poz. 185/8|z 1968 r. Nr 16 poz. 185/8]] i [[Dz. Urz. Ministerstwa Komunikacji 1971 Nr 25 poz. 201|z 1971 r. Nr 25, poz. 201]]) wprowadza się następujące zmiany:
 
 
 
:: 1) w § 2 pkt 1 na końcu dodaje się wyrazy ''„jak również wykonywanie przeglądów okresowych oraz większych napraw bieżących i napraw średnich wielkich kontenerów”'',
 
 
 
:: 2) w § 24 ust. 1 dodaje się pkt 10 w brzmieniu: ''„10) w wytypowanych wagonowniach – samodzielna grupa majsterska napraw wielkich kontenerów”'',
 
 
 
:: 3) dodaje się nowy § 37a w brzmieniu:
 
 
 
:::'' „§ 37a. Do samodzielnej grupy majsterskiej napraw wielkich kontenerów należy:
 
::::'' 1) wykonywanie przeglądów okresowych, większych napraw bieżących oraz napraw średnich wielkich kontenerów
 
::::'' 2) prowadzenie dokumentacji remontowej wszystkich rodzajów wielkich kontenerów, przewidzianych do naprawy w danej wagonowni”.
 
 
 
 
 
: 4. W regulaminie organizacyjnym Ministerstwa Komunikacji, stanowiącym załącznik do zarządzenia Ministra Komunikacji Nr 339 z dnia 8 grudnia 1958 r. (Biuletyn MK Nr 45, poz. 380/1 z późniejszymi zmianami) wprowadza się następujące zmiany:
 
 
 
:: 1) w § 36 – Centralny Zarząd Handlowo-Przewozowy – w ust. 2 dodaje się nowy pkt 4a w brzmieniu:
 
:::'' „4a) rozwoju przewozów towarów transportem kolejowym w kontenerowym systemie transportowym (KST) w jednostkach ładunkowych jak również koordynacja całokształtu zagadnień związanych z funkcjonowaniem kontenerowego systemu transportowego”'',
 
 
 
:: 2) w § 37 – Centralny Zarząd Trakcji – w ust. 1 po wyrazach ''„i urządzeń trakcyjnych”'' dodaje się wyrazy ''„oraz innych urządzeń technicznych przydzielanych do utrzymania służbie trakcji”'',
 
 
 
:: 3) w § 38 – Centralny Zarząd Wagonów:
 
 
 
::: a) w ust. 5 dodaje się nowy pkt 14 w brzmieniu:
 
::::''„14) zakupu wagonów kontenerowych oraz wielkich kontenerów”,
 
 
 
::: b) w ust. 6 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
 
::::''„2) planów i harmonogramów napraw okresowych wagonów i wielkich kontenerów oraz kontroli ich realizacji”
 
:::: oraz dodaje się nowy pkt 12 w brzmieniu:
 
::::''„12) ewidencji ilościowej wielkich kontenerów”,
 
 
 
::: c) w ust. 8 dodaje się nowy pkt 10 w brzmieniu:
 
::::''„10) nadzoru nad wykonywaniem przeglądów i napraw okresowych wielkich kontenerów”.
 
 
 
 
 
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
 
 
 
 
 
{|style="width:95%; border-spacing:0px;" border="0" align="center"
 
|-
 
|style="width:240px; text-align:left" | Nr KOR1-0130-37/72.
 
|style="text-align:right" | MINISTER: [[Mieczysław Zajfryd|mgr M. Zajfryd]]
 
|}
 
 
 
=== Skany oryginału ===
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)