Wózek motorowy WWM5: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Wózek motorowy zwany powszechnie drezyna motorową, produkcji ZNTK Wrocław budowany dla kolei dojazdowych PKP oraz dla Bieszczadzka Kolei Leśna|Bieszczadzkiej K...")
 
Linia 1: Linia 1:
[[Wózek motorowy]] zwany powszechnie drezyna motorową, produkcji ZNTK Wrocław budowany dla kolei dojazdowych PKP oraz dla [[Bieszczadzka Kolei Leśna|Bieszczadzkiej Kolei Leśnej]]. Projekt pojazdu adaptował rozwiązania normalnotorowego [[wózek motorowy|wózka motorowego]] [[WM5]]. Do czasów obecnych zachowały się 2 przebudowane pojazdy na [[Bieszczadzka Kolei Leśna|Bieszczadzkiej Kolei Leśnej]] w Cisnej-Majdanie oraz w [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Gryficach]].
+
[[Wózek motorowy]] zwany powszechnie drezyna motorową, produkcji [[ZNTK Wrocław]] budowany dla kolei dojazdowych PKP oraz dla [[Bieszczadzka Kolei Leśna|Bieszczadzkiej Kolei Leśnej]]. Projekt pojazdu adaptował rozwiązania normalnotorowego [[wózek motorowy|wózka motorowego]] [[WM5]]. Do czasów obecnych zachowały się 2 przebudowane pojazdy na [[Bieszczadzka Kolei Leśna|Bieszczadzkiej Kolei Leśnej]] w Cisnej-Majdanie oraz w [[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Gryficach]].

Wersja z 19:23, 18 kwi 2018

Wózek motorowy zwany powszechnie drezyna motorową, produkcji ZNTK Wrocław budowany dla kolei dojazdowych PKP oraz dla Bieszczadzkiej Kolei Leśnej. Projekt pojazdu adaptował rozwiązania normalnotorowego wózka motorowego WM5. Do czasów obecnych zachowały się 2 przebudowane pojazdy na Bieszczadzkiej Kolei Leśnej w Cisnej-Majdanie oraz w Muzeum Kolei Wąskotorowej w Gryficach.