Edytujesz WLs150

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lokomotywa spalinowa infobox
 
{{Lokomotywa spalinowa infobox
 
  |typ_lokomotywy        = WLs150
 
  |typ_lokomotywy        = WLs150
  |grafika                = [[Plik:DSC07994am.JPG|290px]]
+
|przewoźnik            = [[PKP]], [[przemysł]]
 +
|oznaczenie_przewoźnika = na PKP [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]], w przemyśle WLs150
 +
  |grafika                = [[Plik:WLs150 i Lyd1.jpg|290px]]
 
  |opis_zdjęcia          = Lokomotywy typu WLs150 w malowaniach przemysłowym i PKP
 
  |opis_zdjęcia          = Lokomotywy typu WLs150 w malowaniach przemysłowym i PKP
|przewoźnik            = [[PKP]], [[przemysł]], Wojsko Polskie
 
|oznaczenie_przewoźnika = na PKP [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]], w przemyśle WLs150
 
 
  |producent              = Fablok
 
  |producent              = Fablok
 
  |lata_budowy            = 1960-1969
 
  |lata_budowy            = 1960-1969
  |układ_osi              = C<ref name=ZO_Wls150_7232_1>[[Media:Zaświadczenie odbioru lokomotywy spalinowej Lyd-1-308 str 1.jpg|Zaświadczenie nr 79]] odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 1</ref>
+
  |układ_osi              = C
  |rozstaw_szyn          = 750, 785{{r|ZO_Wls150_7232_1}}, 900 mm
+
|masa_służbowa          = 18 t
  |masa_własna           = 17,2 t<ref name=P-759>Charakterystyka lokomotywy z dokumentu [[Media:Lokomotywa spalinowa wąskotorowa 150 KM WLs150 P-759.jpg|Fablok Chrzanów, P-759, Lokomotywa spalinowa wąskotorowa 150 KM]]</ref>
+
|długość_ze_zderzakami  = 5720 mm
  |masa_służbowa          = 18 t{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
+
|szerokość              = 2055 mm
 +
|wysokość              = 3050 mm
 +
|rozstaw_osi_skrajnych  = 2000 mm
 +
|średnica_kół          = 850 mm
 +
  |rozstaw_szyn          = 750mm, 785mm, 900mm
 +
|zapas_paliwa          = 250 l
 +
  |typ_silnika           = [[5DSR150 Wola]]
 +
|moc_znamionowa        = 150 KM
 +
|siła_pociągowa        = 40,7 kN
 +
  |rodzaj_przekładni      = mechaniczna
 +
|prędkość_konstrukcyjna = 30 km/h
 
  |nacisk_osi            = 6 t
 
  |nacisk_osi            = 6 t
|rozstaw_osi_skrajnych  = 2000 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|średnica_kół          = 850 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|długość_ze_zderzakami  = 5482<ref name=ZO_Wls150_7232_2>[[Media:Zaświadczenie odbioru lokomotywy spalinowej Lyd-1-308 str 2.jpg|Zaświadczenie nr 79]] odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 2</ref>{{r|P-759}}-5720 mm
 
|szerokość              = 2055 mm{{r|P-759}}
 
|wysokość              = 3050 mm{{r|P-759}}{{r|ZO_Wls150_7232_2}}
 
|minimalny_promień_łuku = 35 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|prędkość_konstrukcyjna = 31,4 km/h{{r|P-759}}
 
|masa_doczepna          = 500 t{{r|P-759}}
 
|siła_pociągowa        = 40,7 [[kN]] (4150 [[kG]]){{r|P-759}}
 
|typ_silnika            = [[5DSR150 Wola]]{{r|ZO_Wls150_7232_1}} (Wola Dz-17A-150){{r|P-759}}
 
|moc_znamionowa        = 112 [[kW]] (150 [[KM]]){{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|zapas_paliwa          = 250 l{{r|P-759}}
 
|rodzaj_przekładni      = mechaniczna 4{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} biegowa typu [[2P154]]{{r|P-759}} (1P-154{{r|ZO_Wls150_7232_2}})
 
 
  |system_hamulca        = Westinghouse*
 
  |system_hamulca        = Westinghouse*
 
  |sterowanie_wielokrotne = brak
 
  |sterowanie_wielokrotne = brak
Linia 33: Linia 30:
  
 
'''WLs150 ''' – [[kolej wąskotorowa|'''W'''''ąskotorowa'']] [[spalinowóz|'''L'''''okomotywa''  '''s'''''palinowa'']] o mocy '''150''' [[KM]], produkowana w zakładach [[Fablok]] w Chrzanowie. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do [[PKP]], gdzie zostały oznaczone serią [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]. Pozostała część została skierowana do służby na kolejach przemysłowych. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 [[Koń mechaniczny|KM]].
 
'''WLs150 ''' – [[kolej wąskotorowa|'''W'''''ąskotorowa'']] [[spalinowóz|'''L'''''okomotywa''  '''s'''''palinowa'']] o mocy '''150''' [[KM]], produkowana w zakładach [[Fablok]] w Chrzanowie. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do [[PKP]], gdzie zostały oznaczone serią [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]. Pozostała część została skierowana do służby na kolejach przemysłowych. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 [[Koń mechaniczny|KM]].
Obecnie lokomotywy WLs150 są eksploatowane na [[Rogowska Kolej Wąskotorowa|muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów – Rawa – Biała]], [[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełckiej Kolei Wąskotorowej]] oraz w [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Skansenie w Rudach]] i [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe|Górnośląskich Kolejach Wąskotorowych w Bytomiu]]
+
Obecnie lokomotywy WLs150 są regularnie eksploatowane na [[Rogowska Kolej Wąskotorowa|muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów – Rawa – Biała]], [[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełckiej Kolei Wąskotorowej]] oraz w [[Zabytkowa Stacja Kolejki Wąskotorowej w Rudach|Skansenie w Rudach]] i [[KWK Kazimierz-Juliusz]] w Sosnowcu.
Lokomotywy budowane dla PKP oraz dla kolei KWK Janina oraz KWK Kazimierz-Juliusz w trakcie eksploatacji wyposażono w instalację hamulca zespolonego.
 
  
 
__TOC__
 
__TOC__
Linia 42: Linia 38:
 
''Szczegółowy opis każdego egzemplarza dostępny po kliknięciu na jego nr fabryczny.''
 
''Szczegółowy opis każdego egzemplarza dostępny po kliknięciu na jego nr fabryczny.''
  
<!--- wywołanie kwerendy generującej listę lokomotyw -->
+
{| class="wikitable sortable"
{{Lw kwerenda wszystkie|WLs150}}
+
!Nr fabr.
 +
!Rok prod.
 +
!Stan
 +
!Prześwit
 +
!Oznaczenie
 +
!Stacjonuje
 +
|-
 +
|[[WLs150/3800|3800]]
 +
|1960
 +
| style="background-color:#80CFFF;" |Eksponat
 +
|750
 +
|WP-15-40581
 +
||[[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|MKW Sochaczew]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/5651|5651]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-5651
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5652|5652]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1989)
 +
|785
 +
|WLs150-5652
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5653|5653]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-5653
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5654|5654]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-5654
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5655|5655]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1995)
 +
|785
 +
|WLs150-5655
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5656|5656]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-5656
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5657|5657]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-5657
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5658|5658]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-5658
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5659|5659]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-5659
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/5660|5660]]
 +
|1962
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|785
 +
|WLs150-5660
 +
|[[Zabytkowa Stacja Kolejki Wąskotorowej w Rudach|Rudy]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/6027|6027]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1989)
 +
|785
 +
|WLs150-6027
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6028|6028]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-6028
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6029|6029]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1995)
 +
|750
 +
|WLs150-6029
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6030|6030]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-6030
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6031|6031]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6031
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6032|6032]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|750
 +
|WLs150-6032
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6033|6033]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1995)
 +
|750
 +
|WLs150-6033
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6034|6034]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1996)
 +
|750
 +
|WLs150-6034
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6035|6035]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|750
 +
|WLs150-6035
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6036|6036]]
 +
|1963
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|WLs150-6036
 +
|KWK Janina
 +
|-
 +
|[[WLs150/6828|6828]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-6828
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6829|6829]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-6829
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6830|6830]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-6830
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6831|6831]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-6831
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6832|6832]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-6832
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6833|6833]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-6833
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6834|6834]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-6834
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6835|6835]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|785
 +
|WLs150-6835
 +
|KWK Wieczorek
 +
|-
 +
|[[WLs150/6836|6836]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|785
 +
|WLs150-6836
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6837|6837]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-6837
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6838|6838]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|785
 +
|WLs150-6838
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6839|6839]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1996)
 +
|785
 +
|WLs150-6839
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6840|6840]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-6840
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6841|6841]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-6841
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6842|6842]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-6842
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6843|6843]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2003)
 +
|750
 +
|WLs150-6843
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6844|6844]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6844
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6845|6845]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6845
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6846|6846]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6846
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/6847|6847]]
 +
|1964
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|WLs150-6847
 +
|KWK Kazimierz-Juliusz
 +
|-
 +
|[[WLs150/7075|7075]]
 +
|1965
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7075
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7076|7076]]
 +
|1965
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7076
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7077|7077]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1990)
 +
|785
 +
|WLs150-7077
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7078|7078]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1996)
 +
|785
 +
|WLs150-7078
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7079|7079]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2000)
 +
|900
 +
|WLs150-7079
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7080|7080]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7080
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7081|7081]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7081
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7082|7082]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-7082
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7083|7083]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|WLs150-7083
 +
|Firma TABOR
 +
|-
 +
|[[WLs150/7084|7084]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-001
 +
|[[Świętokrzyska Kolej Dojazdowa|Jędrzejów]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7205|7205]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-7205
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7206|7206]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-7206
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7207|7207]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7207
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7208|7208]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-226
 +
|[[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|MKW Sochaczew]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7209|7209]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7209
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7210|7210]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7210
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7211|7211]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7211
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7212|7212]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1995)
 +
|750
 +
|WLs150-7212
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7213|7213]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|750
 +
|WLs150-7213
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7214|7214]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|750
 +
|WLs150-7214
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7215|7215]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1998)
 +
|750
 +
|WLs150-7215
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7216|7216]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|750
 +
|WLs150-7216
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7217|7217]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|750
 +
|WLs150-7217
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7218|7218]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|750
 +
|WLs150-7218
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7219|7219]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-7219
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7220|7220]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|WLs150-7220
 +
|KWK Kazimierz-Juliusz
 +
|-
 +
|[[WLs150/7221|7221]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-7221
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7222|7222]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FFFF80;" |Sprzedana za granicę
 +
|750
 +
|WLs150-7222
 +
|Wyspy Cooka
 +
|-
 +
|[[WLs150/7223|7223]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#80CFFF;" |Eksponat
 +
|750
 +
|Lyd1-228
 +
|Milicz
 +
|-
 +
|[[WLs150/7224|7224]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7224
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7225|7225]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|785
 +
|WLs150-7225
 +
|[[Zabytkowa Stacja Kolejki Wąskotorowej w Rudach|Rudy]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7226|7226]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-7226
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7227|7227]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7227
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7228|7228]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|785
 +
|WLs150-7228
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7229|7229]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1989)
 +
|785
 +
|Lyd1-305
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7230|7230]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|785
 +
|Lyd1-306
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7231|7231]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|785
 +
|Lyd1-307
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7232|7232]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#CA95FF;" |Pomnik
 +
|785
 +
|Lyd1-308
 +
|Marcule
 +
|-
 +
|[[WLs150/7233|7233]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|785
 +
|Lyd1-309
 +
|[[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe|Bytom]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7234|7234]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2003)
 +
|750
 +
|Lyd1-310
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7235|7235]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7235
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7236|7236]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7236
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7237|7237]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7237
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7238|7238]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7238
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7239|7239]]
 +
|1966
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7239
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7615|7615]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|WLs150-7615
 +
|[[Mławska Kolej Dojazdowa|Mława]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7616|7616]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|WLs150-7616
 +
|[[Bieszczadzka Kolejka Leśna|Cisna-Majdan]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7617|7617]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2003)
 +
|750
 +
|WLs150-7617
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7618|7618]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|WLs150-7618
 +
|Firma TABOR
 +
|-
 +
|[[WLs150/7619|7619]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2002)
 +
|750
 +
|WLs150-7619
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7620|7620]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|750
 +
|WLs150-7620
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7621|7621]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-7621
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7622|7622]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2004)
 +
|750
 +
|WLs150-7622
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7623|7623]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|750
 +
|Lyd1-201
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7624|7624]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FFFF80;" |Sprzedana za granicę
 +
|750
 +
|Lyd1-202
 +
|Wyspy Cooka
 +
|-
 +
|[[WLs150/7625|7625]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-203
 +
|[[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełk]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7626|7626]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|Lyd1-204
 +
|[[Rogów Towarowy Wąskotorowy|Rogów]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7627|7627]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|Lyd1-205
 +
|[[Rogów Towarowy Wąskotorowy|Rogów]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7628|7628]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1990)
 +
|750
 +
|Lyd1-206
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7629|7629]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1986)
 +
|750
 +
|Lyd1-207
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7630|7630]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-208
 +
|[[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełk]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7631|7631]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-209
 +
|[[Krośniewicka Kolej Dojazdowa|Krośniewice]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7632|7632]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-210
 +
|[[Średzka Kolej Powiatowa|Środa Wielkopolska]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7633|7633]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFC9;" |W naprawie NG
 +
|750
 +
|Lyd1-211
 +
|[[Rogów Towarowy Wąskotorowy|Rogów]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7634|7634]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|Lyd1-212
 +
|[[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełk]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7635|7635]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2002)
 +
|750
 +
|Lyd1-213
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7636|7636]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-214
 +
|[[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełk]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7637|7637]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-215
 +
|[[Rogów Towarowy Wąskotorowy|Rogów]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7638|7638]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|750
 +
|Lyd1-216
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7639|7639]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|Lyd1-217
 +
|[[Bieszczadzka Kolejka Leśna|Cisna-Majdan]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7640|7640]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FFFF80;" |Sprzedana za granicę
 +
|750
 +
|Lyd1-218
 +
|Niemcy
 +
|-
 +
|[[WLs150/7641|7641]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FFFF;" |Odstawiona
 +
|750
 +
|Lyd1-219
 +
|Ośrodek Turystyki i Rekreacji Jeździeckiej w Kosinie (?)
 +
|-
 +
|[[WLs150/7642|7642]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|750
 +
|Lyd1-220
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7643|7643]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80FF89;" |Sprawna
 +
|750
 +
|Lyd1-221
 +
|[[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełk]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7644|7644]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#80CFFF;" |Eksponat
 +
|750
 +
|Lyd1-222
 +
||[[Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie|MKW Sochaczew]]
 +
|-
 +
|[[WLs150/7645|7645]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2002)
 +
|750
 +
|Lyd1-223
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7646|7646]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7646
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7647|7647]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1998)
 +
|785
 +
|WLs150-7647
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7648|7648]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-7648
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7649|7649]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7649
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7650|7650]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-7650
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7651|7651]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7651
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7652|7652]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-7652
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7653|7653]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7653
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7654|7654]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-7654
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7655|7655]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7655
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7656|7656]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7656
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7657|7657]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2005)
 +
|785
 +
|WLs150-7657
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7658|7658]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2000)
 +
|900
 +
|WLs150-7658
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7659|7659]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7659
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7660|7660]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1995)
 +
|785
 +
|WLs150-7660
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7661|7661]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1995)
 +
|785
 +
|WLs150-7661
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7662|7662]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7662
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7663|7663]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (2003)
 +
|785
 +
|WLs150-7663
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7664|7664]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7664
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7665|7665]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7665
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7666|7666]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1990)
 +
|785
 +
|WLs150-7666
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7667|7667]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FFFF80;" |Sprzedana za granicę
 +
|750
 +
|WLs150-7667
 +
|Niemcy
 +
|-
 +
|[[WLs150/7668|7668]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7668
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7669|7669]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7669
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7670|7670]]
 +
|1967
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7670
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7671|7671]]
 +
|1968
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7671
 +
| .
 +
|-
 +
|[[WLs150/7672|7672]]
 +
|1968
 +
| style="background-color:#FF8080;" |złom (199x)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7672
 +
| .
 +
|-
 +
|}
 +
 
  
 
Na podstawie:
 
Na podstawie:
Linia 49: Linia 1061:
 
* tabor.wask.pl
 
* tabor.wask.pl
 
* notatek własnych
 
* notatek własnych
 
__NOCACHE__
 
  
 
== Zobacz też ==
 
== Zobacz też ==
Linia 62: Linia 1072:
 
[[Kategoria: Lokomotywy spalinowe PKP]]
 
[[Kategoria: Lokomotywy spalinowe PKP]]
 
[[Kategoria: WLs150|*]]
 
[[Kategoria: WLs150|*]]
[[Kategoria:Typy wąskotorowych pojazdów trakcyjnych]]
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)
Źródło: „https://enkol.pl/WLs150