Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
856
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Bohun'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-01771'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-01771'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
''
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Ze świata: Nowe pociągi Berner Oberland Bahnen AG |Autor=Rusak Ryszard |Omówienie=„W ramach V-Bahn-Projekt szwajcarskie koleje Berner Oberland Bahnen AG zamówiły u Stadlera sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz trzy kolejne niskopodłogowe wagony sterownicze za sumę 77 mln SFr. Trójczłonowe niskopodłogowe jednostki ABDeh 8/8 321-326 mogą się poruszać zarówno po torze adhezyjnym, jak i torze wyposażonym w zębatkę systemu Riggenbaha.” |Słowa kluczowe=Berner Oberland Bahnen AG, 1000 mm, Stadler, ABDeh 8/8, V-Bahn-Projekt, tor adhezyjny, system Riggenbaha |Czasopismo=Świat Kolei |Rocznik=2017 |Numer=2017/05/262 |Strony=11 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Ze świata: Nowe pociągi Berner Oberland Bahnen AG +|Autor=Rusak Ryszard +|Omówienie=„W ramach V-Bahn-Projekt szwajcarskie koleje Berner Oberland Bahnen AG zamówiły u Stadlera sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz trzy kolejne niskopodłogowe wagony sterownicze za sumę 77 mln SFr. Trójczłonowe niskopodłogowe jednostki ABDeh 8/8 321-326 mogą się poruszać zarówno po torze adhezyjnym, jak i torze wyposażonym w zębatkę systemu Riggenbaha.” +|Słowa kluczowe=Berner Oberland Bahnen AG, 1000 mm, Stadler, ABDeh 8/8, V-Bahn-Projekt, tor adhezyjny, system Riggenbaha +|Czasopismo=Świat Kolei +|Rocznik=2017 +|Numer=2017/05/262 +|Strony=11 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
693
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Ze świata: Nowe pociągi Berner Oberland Bahnen AG', 2 => '|Autor=Rusak Ryszard', 3 => '|Omówienie=„W ramach V-Bahn-Projekt szwajcarskie koleje Berner Oberland Bahnen AG zamówiły u Stadlera sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz trzy kolejne niskopodłogowe wagony sterownicze za sumę 77 mln SFr. Trójczłonowe niskopodłogowe jednostki ABDeh 8/8 321-326 mogą się poruszać zarówno po torze adhezyjnym, jak i torze wyposażonym w zębatkę systemu Riggenbaha.”', 4 => '|Słowa kluczowe=Berner Oberland Bahnen AG, 1000 mm, Stadler, ABDeh 8/8, V-Bahn-Projekt, tor adhezyjny, system Riggenbaha', 5 => '|Czasopismo=Świat Kolei', 6 => '|Rocznik=2017', 7 => '|Numer=2017/05/262', 8 => '|Strony=11', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1528016451