Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 16151 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-04393' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-04393' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy dla Kolei Rudy w Szwecji
|Autor=Adamski Przemysław
|Omówienie=O planach zamówienia i zakupu nowych potężnych lokomotyw dla linii kolejowej Lulea - Narwik służącej wywozowi rud żelaza z kopalń położonych na północy Szwecji. Lokomotywy miały mieć nacisk osi na szynę 30 ton oraz być zdolne do prowadzenia pociągów o masie ponad 8000 ton
|Słowa kluczowe=koleje w Szwecji, Malmbanan, Adtranz, Bombardier, lokomotywa elektryczna
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=1999
|Numer=1999/01/048
|Strony=09
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy dla Kolei Rudy w Szwecji
+|Autor=Adamski Przemysław
+|Omówienie=O planach zamówienia i zakupu nowych potężnych lokomotyw dla linii kolejowej Lulea - Narwik służącej wywozowi rud żelaza z kopalń położonych na północy Szwecji. Lokomotywy miały mieć nacisk osi na szynę 30 ton oraz być zdolne do prowadzenia pociągów o masie ponad 8000 ton
+|Słowa kluczowe=koleje w Szwecji, Malmbanan, Adtranz, Bombardier, lokomotywa elektryczna
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=1999
+|Numer=1999/01/048
+|Strony=09
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 570 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Ze świata: Lokomotywy dla Kolei Rudy w Szwecji',
2 => '|Autor=Adamski Przemysław',
3 => '|Omówienie=O planach zamówienia i zakupu nowych potężnych lokomotyw dla linii kolejowej Lulea - Narwik służącej wywozowi rud żelaza z kopalń położonych na północy Szwecji. Lokomotywy miały mieć nacisk osi na szynę 30 ton oraz być zdolne do prowadzenia pociągów o masie ponad 8000 ton',
4 => '|Słowa kluczowe=koleje w Szwecji, Malmbanan, Adtranz, Bombardier, lokomotywa elektryczna',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=1999',
7 => '|Numer=1999/01/048',
8 => '|Strony=09',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1564748500 |