Edytujesz Archiwum:Regulamin techniczny stacji Zgoda (1985)

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 63: Linia 63:
  
 
Prawdopodobnie między rokiem 1988 (zamknięcie stacji dla potrzeb technicznych) a 1991 (sporządzenie dołączonego regulaminu) dokonano ograniczenia sporego niegdyś układu torowego do 2 torów oraz 3 rozjazdów, których zwrotnice nastawiane były ręcznie. Nowa numeracja torów i rozjazdów nie odpowiada wcześniejszej, widocznej na [[Archiwum:Schematy_stacji_i_bocznic_Górnośląskich_Kolei_Wąskotorowych_ze_zbiorów_Janusza_Domagalskiego|szkicu poprzedniego układu torowego]].
 
Prawdopodobnie między rokiem 1988 (zamknięcie stacji dla potrzeb technicznych) a 1991 (sporządzenie dołączonego regulaminu) dokonano ograniczenia sporego niegdyś układu torowego do 2 torów oraz 3 rozjazdów, których zwrotnice nastawiane były ręcznie. Nowa numeracja torów i rozjazdów nie odpowiada wcześniejszej, widocznej na [[Archiwum:Schematy_stacji_i_bocznic_Górnośląskich_Kolei_Wąskotorowych_ze_zbiorów_Janusza_Domagalskiego|szkicu poprzedniego układu torowego]].
 
+
<hovergallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Reg-tech-zgoda-25.jpg
 
Reg-tech-zgoda-25.jpg
 
Reg-tech-zgoda-26.jpg
 
Reg-tech-zgoda-26.jpg
Linia 83: Linia 80:
 
== Tablica zależności stacji Zgoda ==
 
== Tablica zależności stacji Zgoda ==
 
Z tablicy zależności stacji Zgoda można się dowiedzieć, że przy okazji budowy nowej bocznicy szlakowej do KWK Polska zdecydowano się na uzależnienie w zamku elektromagnetycznym klucza do wykolejnicy i zwrotnicy odgałęziającej tę bocznicę. Zamek umieszczono w szafie torowej przy rozjeździe nr 21, a wyjęcie z niego klucza możliwe było po zablokowaniu przez dyżurnego ruchu stacji Zgoda bloku dania zgody.
 
Z tablicy zależności stacji Zgoda można się dowiedzieć, że przy okazji budowy nowej bocznicy szlakowej do KWK Polska zdecydowano się na uzależnienie w zamku elektromagnetycznym klucza do wykolejnicy i zwrotnicy odgałęziającej tę bocznicę. Zamek umieszczono w szafie torowej przy rozjeździe nr 21, a wyjęcie z niego klucza możliwe było po zablokowaniu przez dyżurnego ruchu stacji Zgoda bloku dania zgody.
 
+
<hovergallery>
 
+
Reg-tech-zgoda-33.jpg
[[Plik:Reg-tech-zgoda-33.jpg|1000px|thumb|left]]
+
</hovergallery>
{{clear}}
 
 
 
== Plan stacji Zgoda ==
 
[[Plik:Plan stacji Zgoda 1985.jpg|1000px|thumb|left]]
 
{{clear}}
 
  
 
== Okładki ==
 
== Okładki ==
Linia 99: Linia 91:
  
 
[[Kategoria:Stacje i inne posterunki - plany, regulaminy]]
 
[[Kategoria:Stacje i inne posterunki - plany, regulaminy]]
[[Kategoria:Teczki do opracowania]]
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)