L45H: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(test)
(się rypie przy odnośnikach xyz co ciekawe problem nie występuje w rubryce "przewoźnik")
Linia 5: Linia 5:
 
  |grafika                =  
 
  |grafika                =  
 
  |opis                  =  
 
  |opis                  =  
  |producent              = [[FAUR]]
+
  |producent              = FAUR
 
  |lata_budowy            = 1964-1987
 
  |lata_budowy            = 1964-1987
 
  |układ_osi              = B'B'
 
  |układ_osi              = B'B'

Wersja z 18:49, 6 cze 2011

{{{typ_lokomotywy}}}
{{{opis_zdjęcia}}}
Przewoźnik PKP, Przemysł
Oznaczenie przewoźnika Lxd2
Producent FAUR
Lata budowy 1964-1987
Układ osi B'B'


Masa służbowa 32 t
Nacisk osi na szyny 8 t
Średnica kół 750 mm
Długość ze zderzakami 10 240 mm
Szerokość 2300 mm
Wysokość 3100 mm
Prędkość konstrukcyjna 36 km/h
Maksymalna siła pociągowa 7600 kG (74,5 kN) ciągła
Typ silnika spalinowego MB 836Bb, lub 71H12A*
Moc znamionowa 450 KM
(505 KM*)
Zapas paliwa 1500 l
Rodzaj przekładni hydrokinetyczna
System hamulca Westinghouse
System ogrzewania Wapor lub Webasto do ogrzania cieczy chłodzącej silnik
* - zmodernizowana wersja


L45H (oznaczenie PKP Lxd2) – wąskotorowa lokomotywa spalinowa produkowana w latach 1964-1987 przez rumuńskie zakłady FAUR w Bukareszcie, eksploatowana w Polsce na kolejach wąskotorowych.



Ta strona zawiera treści z Wikipedii. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą L45H. Lista autorów jest dostępna w historii strony. Tekst z Wikipedii jest udostępniony na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach.