Tabor:Lw-00021: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=WLs40 |Podtyp=WLs40 |Producent=ZNTK Poznań |Numer=1465 |Rok produkcji=1963 |Stan=Eksponat |Rok odstawienia=2002 |Ostatnie oznaczenie=nieznane...")
 
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Drogownictwa w Szczucinie
 
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Drogownictwa w Szczucinie
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
|Uwagi=Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czaro pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.
+
|Uwagi=Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.
 
|Opis=2011-07 remont lokomotywy w firmie Tabor1.
 
|Opis=2011-07 remont lokomotywy w firmie Tabor1.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1963}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1963}}

Wersja z 14:34, 23 sty 2018


<<< WLs40

WLs40 1465

Stan: eksponat

Rok produkcji

1963

Podtyp

WLs40

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Eksponat

Rok odstawienia

2002

Aktualne oznaczenie

nieznane

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Muzeum Drogownictwa w Szczucinie

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia Szczucin 1963 - 2002
Muzeum Drogownictwa w Szczucinie ? - b/d

Rozstaw

600 mm 1963 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.

Szczegółowy opis i uwagi

2011-07 remont lokomotywy w firmie Tabor1.

Galeria

Źródła