Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re)
(utworzenie metryki egzemplarza)
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=WLs40
 +
|Podtyp=WLs50
 +
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 +
|Numer=1697
 +
|Rok produkcji=1957
 +
|Grafika=WLs40 1697 (2).JPG
 +
|Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Ostatnie oznaczenie=brak
 +
|Ostatni rozstaw=600 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy
 +
|Ostatni typ silnika=S324HL
 +
|Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
 +
|Właściciel=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
 +
|Uwagi=* Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
 +
* 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)
 +
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy|1959|2006}}{{Lw stacjonowanie|Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy|2006|nadal}}
 +
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG
 +
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG
 +
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG
 +
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
{{Przebieg służby Infobox
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]

Wersja z 15:04, 31 sty 2018


<<< WLs40

WLs40 1697

Stan: sprawna

WLs40 1697 (2).JPG

WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot

Rok produkcji

1957

Podtyp

WLs50

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Użytkownik

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Właściciel

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Stacjonowanie

Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy 1959 - 2006
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy 2006 - nadal

Rozstaw

600 mm 1957 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

  • Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
  • 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.

Galeria

Źródła

WLs40 1697
WLs40 1697 (2).JPG
Rok produkcji 1957[1]
Stan Pomnik (sprawna)


Obecne oznaczenie brak
Miejsce obecnego stacjonowania Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
Obecny (ostatni) typ silnika S324HL
Szerokość toru
Szerokość Od roku
600mm 1957[1]



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy 1959-2006
Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot od 2006





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
WLS-40-1159 od 1961





'


WLs40-1697 stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Według właściciela lokomotywa jest jednak sprawna. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.

WLs40 1697 (1).JPG

WLs40 1697 (3).JPG

WLs40 1697 (4).JPG


Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę





  1. 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)